Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 5 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Oh nee, ik heb het weer moeilijk. Ik cross even naar de supermarkt voor chocola..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 En neem dan een flinke voorraad mee...moeilijk hebben en supermarkt... Kop op! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Zet m op Rups!!! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 5 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Ah, lief! Het is gelukt. Craving was al weg toen ik het zei gelukkig. Ik kwam net op het geniale idee om naar de bios te gaan, dus ik ga direct weer weg. Bohemian Rhapsody, here I come. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Laat even weten wat je ervan vond! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 5 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 1 uur geleden zei Lika: Laat even weten wat je ervan vond! Wauw! Echt wauw! Ik zou er zo weer heen gaan! Als je nog niet bent geweest zou ik morgen gaan. Je moet hem wel echt in de bios zien denk ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 5 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2019 Dan ga ik nu maar aan de chocola beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2019 Dank Rups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 7 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2019 En ik maak geen grap....reminder voor mezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 22 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2019 Even mijn hoofd laten zien. Tijdje niet langs geweest. Het forum werd een nieuwe verslaving. Ik ga goed! Heb me op een nieuwe missie gestort, namelijk wat gewicht verliezen en daarbij is drank absoluut uit den boze. Het afvallen gaat goed, geen trek, ik meld me wel weer over een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2019 Ha Rupsje, goed om van je te horen. En dat je goed gaat. En je nieuwe verslaving is gewicht verliezen haha! Tja, die onmatigheid he? Ik begrijp dat het niet drinken je goed afgaat. Dat is prioriteit nummer één toch? En zoals een echte rups betaamt, volgt dan de transformatie...de slanke vlinder Keep up the good work! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 15 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Ben weer de fout in gegaan eergisteren. Wilde er eerst niets over zeggen, omdat ik er moedeloos van word, maar ik moet wel eerlijk blijven naar mezelf. Heb de draad wel meteen weer opgepakt, maar wat blijft het toch een gevecht @Bob, wil jij alsjeblieft de aanpassing maken in het jaarpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Hoi rups, hoe en waarom gebeurde het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 15 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 22 minuten geleden zei bumperjim: Hoi rups, hoe en waarom gebeurde het? Weg geweest met familie. Heb me laten overhalen. Echt stom. Na die eerste ging de rem kapot. Heb nu last van een emotionele kater. Er zijn filmpjes gemaakt, die ik de volgende ochtend te zien kreeg. Ik weet er zelf helemaal niks meer van, maar ik heb me vreselijk misdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Lieve Rups wat vreselijk naar dat je je zo voelt nu. Maar dit is niet terug naar af he. Hoop dat je het kunt zien als een reminder: dit is precies waarom je niet meer drinkt. Kan het me helemaal invoelen en dan nog die filmpjes. Wat Cleo zegt sluit ik me bij aan, zie ze als buffer. Dikke knuffel en zorg goed voor jezelf. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Ach jee, @Rupsjenooitgenoeg, wat een toestand. Typisch gevalletje van geen rem begrijp ik. Tsja, dan pas ik zoals je vraagt de datum aan in het jaarpact. Wel goed dat je het direct weer oppakt, zoals Sober ook zegt. Je hebt weer wat geleerd, zullen we dan maar zeggen. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 15 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2019 Sterkte! Goed dat je meteen weer de draad oppakt. Ik vraag me nog wel af waarom mensen je overhalen? Is niet echt helpend... Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Van je familie moet je t maar hebben. Eerst overhalen om te gaan drinken en dan lekker filmen. Heel sympathiek. Volgende keer de nul houden. Of helemaal niet gaan, vermaken ze zich zelf maar. lady jane en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 16 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Ja, ik zeg ze dat regelmatig, maar zij vinden het wel meevallen. Ik geloof dat ze daar nu wel anders over denken. Ik ben en blijf natuurlijk wel zelf verantwoordelijk voor mijn gedrag. Hoe dan ook, dag 2 zit erop. Dag 3 is begonnen. We starten de teller weer opnieuw! Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2019 Zet hem op rupsje! Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 7 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 (bewerkt) Poeh hey! Er komt weer een uitje aan. Ben er nu wel zeker van dat ik de verleiding kan weerstaan! Ondertussen heb ik al een paar feesten en partijen gehad, waarbij ik ook totaal geen zin had om mee te doen. Het ruikt ook echt niet fris als iemand tegen je praat met een dranklucht. Het aparte is, dat iedereen het saai lijkt te vinden dat ik niet meer mee drink. Als ik zeg hoe blij ik ben dat ik het kan laten, krijg ik meestal een antwoord in deze trant: Als ik zelfs dát niet meer mag, kan ik net zo goed meteen stoppen met leven. Ligt het aan mij of is dat echt een heel triest antwoord..... Want wat voor een leven heb je dan en hoe ongelukkig? Waar ik wel op moet letten bij mezelf is het volgende: Het stoppen gaat nu zo makkelijk na een misstap, dat ik op moet passen, niet te denken van, ach, vandaag drink ik en morgen stop ik weer heel makkelijk, want ondertussen weet ik hoe lang een drink periode kan worden en wat schiet je er mee op? Hélemaal niks!! Giftig spul is het. Ik wil er echt vanaf! Ik ga lichten aandoen en kaarsjes aansteken, want het is pikkedonker hier in huis. Regen maakt het wél gezellig. 7 september 2019 bewerkt door Rupsjenooitgenoeg Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2019 Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 Zo is het @rups! Denk dat mensen zich stiekem bedreigd voelen doordat ze worden geconfronteerd met hun eigen drankgebruik. Goed bezig!! Rupsjenooitgenoeg en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 7 september 2019 Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 30 minuten geleden zei Rupsjenooitgenoeg: Als ik zelfs dát niet meer mag, kan ik net zo goed meteen stoppen met leven. Ik had een tijdje terug ook zo'n antwoord kunnen geven, je moet toch een beetje wennen aan het idee. Je kán ook wennen aan het idee. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 september 2019 Rapport Share Geplaatst 7 september 2019 Dat zijn mensen die zonder drank geen plezier hebben. En dat goed praten, ja dat zou ik inderdaad ook hebben kunnen zeggen, 10 jaar geleden of zo. Gewoon laten kletsen en je eigen plan trekken. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden