Lars Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen vandaag weer een dag naar revalidatie Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 En ik naar het werk. Goedemorgen Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen @Lika dappere dodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen Lars, Lika en allemaal En ik krijg straks een vriendin op de koffie, dat is het betere werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Dagpact: Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen @kruidenthee67 en @rosa45 gezllig rosa gelukkig krijgen we op revalidatie ook koffie Mijn buurman krijgt vandaag een hart kateterisatie en misschien daarna een dotter operatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen dagpact: Lars Rosa Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Wat een regen weer, echt herfst nu Het was zijn hart dus Lars. Gaat vast goed komen. Jij een drukke dag dus. Hoop te doen vandaag, maar eerst een bakje. 24 september 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goeie morgen mensen, KOFFFFFFIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE zo ben buiten adem zeg. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 8 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, KOFFFFFFIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE zo ben buiten adem zeg. Toch maar wat aan je conditie gaan doen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Goedemorgen Cleo. Drukke dagen dus voor jou. En als je wilt gaan werken dan wordt het nóg drukker. Hoewel gewoon 'werken' meer regelmaat geeft dan al die dingen buiten het dagelijkse om. Misschien wat minder 'extra's ' plannen als je weer gaat werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 1 uur geleden zei Yvonne: Toch maar wat aan je conditie gaan doen Bol Mag ik niet meer Von. Moet het heel rustig aan doen Ben al heel oud hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Hebben ze meegezongen met Pipi, @spirit? Het is wel iets van na hun jeugdtijd, denk ik. De serie kwam in 1969 op TV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Thuis heb hard gewerkt vandaag. We eten bonen met aardappelen en slavink en kullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Ik zou een beetje oppassen @spirit met pipi straks denken ze dat ze ook kunnen vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Noodles met garnalen broccoli en veel knoflook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Aardappelen, spinazie en voor mijn man een hamburger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Chili sin carne met wat sla.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 spinaziesoep, runder braadworst met actyfrieten en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 gepocheerde zalm, gebakken krieltjes en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Gekookte mosselen met curry pasta erdoor. Lekker pittig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 september 2018 Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Ik ben heel erg blij. Vandaag ook droog. Het gaat steeds beter en beter. Vandaag dag 5. Op dag 8 lach ik weer. Lars, rapilos en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 2 minuten geleden zei Tatum: Ik ben heel erg blij. Vandaag ook droog. Het gaat steeds beter en beter. Vandaag dag 5. Op dag 8 lach ik weer. Nog 3 dagen bijna zover. Goed van je @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2018 Morgen vrij heerlijk. Normaal douce ik om de dag nu op zatredag zondag dinsdag en woensdag. Geen gehaast voor ik naar revalidatie moet. Alle tijd morgen. Ben in de ochtend ook alleen hier. Ben best een kinderactig mannetje verheug me erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden