Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 mei 2018


Aanbevolen berichten

Jan, dank voor je verhaal. Fijn om van je te horen. Sterkte, hoe oud zijn je kinderen?

@Quinn, ja die communicatie hè....oef. Hier ook net weer veel ingewikkelds achter de rug. Nou ja. Ik kan proberen te zeggen hoe het voor mij is en te bedenken dat een ander het anders kan horen. En vice versa. En ik kan proberen sneller los te laten. Lastig is dat. Loslaten van gevoel en gedenk. Lastig. Ik ben me een maler...

ijssalon op vakantieadres afgekeurd. Nog 1op de lijst. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei fleurtje:

Goedemorgen

Zo dadelijk naar de fitness. Me net gewogen. Maar 700gr minder zeg. En dat na 5 weken 4x per week fitness. Nou ja...spieren wegen meer dan vet he :D

@Gypsy in looooooveeee :heart: :heart:. Urgllll...zoveel geluk en ellende in één verpakking :lips:. Hij is toch een beetje lief voor je want anders kom ik er op motten he! 

@Jan1000, geen idee wat er aan de hand is maar iemand sterkte wensen is meestal niet voor een feestje. Dus ook van mij veel sterkte gewenst :rose:.

@Reacher :lips: :heart:

Ik moet naar de fitness. Later alligator 

Haha hij is super lief. Vandaag ook heerlijk met hem gewandeld. Het gaat wel steeds makkelijker ik praat al een stuk meer. In zijn ogen kijken durf ik nog niet zo goed maar met wandelen is dat niet echt een probleem. Spieren zijn inderdaad wel zwaarder! Ik heb een stappenteller om gemotiveerd te blijven.  Weer 20.000 stappen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jan1000:
  1. Hallo,
  2. Vanmorgen bij het ziekenhuis geweest voor de uitslag van het onderzoek. Het wachten duurde veeeel langer dan verwacht, wel 0 minuten, en ik dacht ‘zie je wel ze zijn het slechte nieuw aan het voorbereiden, het is binnenkort afgelopen’. In mijn gedachten zat ik al brieven aan mijn kids te schrijven voor als ze gaan trouwen en zelf kinderen krijgen. toe werd ik gehaald en de artsen hebben mij geinformeerd.
  3. Er is een grote last afgevallen, want er zijn geen (geen!), uitzaaingen waargenomen op scans, mri en punctie. Ze gaan wel veel verwijderen, waaronder de speekselklier en mogelijk ook iets van tong of tongzenuw, maar geen kaak weghalen. Het word een forse operatie, minimaal een week intern, daarna 40 bestralingen (krijg taxi toegewezen), maar kans is er dat het onder controle te houden is. Dit voelt als een enorme opluchting!
  4. Hoezeer het allemaal slecht is is dit heel goed nieuws. Ik ben nog meer van leven met de dag geworden in de afgelopen dagen en ga nog intenser genieten.  
  5. Bedankt allen voor jullie medeleven. Ik ga zo kids vertellen, maar dacht post het hier vanwege ook jullie medeleven.
  6. Warme hug voor allen :lips::rose::lips: 

Toch beter dan verwacht alsnog ingrijpend maar toch wel positief. Blij voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je @fleurtje !!!!! :heart::heart::heart: Goed bezig madammeke! 

Maar je moet inderdaad oppassen voor die zware spieren, vet weegt veel minder. Daarom heb ik voor vet gekozen. -_-

Alsnog gefeliciteerd met de tweeling Quinn. :present::present:

@Jan1000 na het angstaanjagende nieuws nu toch zeer goede berichten. Fijn joh! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei jopie:

Hoe hoger de druk, hoe belangrijker het zoeken van rust is voordat ik de ellende (of problemen) inhoudelijk te lijf ga, oplossingen verzin. Eerst rust in de kop, dan pas de inhoud. Hoe urgent het ook lijkt. Liefst voor, maar zeker zodra ik ga stapelen!

Hoe uit stapelen zich dan bij jou en hoe krijg jij rust in je hoofd @jopie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei zeilbootbewoner:

 

Hoi iedereen,

Vandaag drukke werkdag gehad. Mijn eerste echte zit moment was in de stoel bij de kapper. 

Lars, jammer dat je je terug trekt. Sommigen dingen kunnen beter het ene oor in, en het andere weer eruit. Ik hoop dat je binnenkort weer beter in je vel zit. 

Bolletje, is je scoot weer in orde? En jan, wat een fijn nieuws zo in het weekend. 

Ik wilde me nog op dagpact zetten, maar zoals jullie zien klopt er weer iets niet. Gisteren had ik mijzelf op een oude dagpact gezet schijnt. Mobieltje van slag of ik heb teveel leesvoer:blush: Ondertussen  de derde week erop zitten bij een andere werkgever. Leuk leuk! Op tijd thuis in de middag, maar dat vroegere opstaan. Wanneer went dat.. ik vermoedt zo, eer ik morgen uitgeslapen ben, ik zomaar drie pagina`s mag bijlezen :lol:

Alvast fijne avond, en een mooi weekend gewenst, we krijgen een paar prachtige dagen cadeau 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei rapilos:

Heb me niet aangemeld, maar meld me vast droog af

hard gewerkt vandaag

wordt een vroeg avondje denk ik

Toedels

Ik heb hetzelfde, kort maar krachtig hier ook een droge afmelding. Lekker wat programma’s gemist terug kijken op de bank, en de andere helft in bed. Collega van mij idem, ook zo gaar als een garnaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeee: fleur weer in tha house! Ik miste je hoor!

@jopie ik ben ook een stapelaar. Voor mij betekent dat dat ik me secundair uit. Pas later realiseer ik me dat ik actie had moeten ondernemen. Ik zie dat wel als een lastige; later erop terugkomen...hm. ik laat het wel eens gaan ook... Kan wel eens jaloers zijn op flapuits! Enfin. Doorgaans puzzel ik het uit (analyseer) en word daarvan al rustiger. Weten of denken te weten hoe het zit geeft iig een idee/gevoel van controle. 

@Jan1000 wat mooi dat de schade beperkt blijft; evenzogoed: heftig allemaal! Veel sterkte!

@jowan: ik veronderstel niet dat je nog meeleest. Goede reis. Ik hoop echt dat je vriendin ons nader in kennis stelt. Ik denk veel aan jou... aan het leven... geleefde levens. Niemand weet tevoren hoe het zal gaan... boeiend maar ook angstig. Ik realiseer me dat elke dag. Een mens maakt plannen. Dat is natuurlijk goed. Maar alles zo moeten loslaten... en die wetenschap, zo ineens?!!  pittig

Lars: voor mij ben je onmisbaar op dit forum! Wat hebben we veel meegemaakt met en door jou! Van foute diagnoses (die ik ondersteunde, met alle bovenstebeste bedoelingen ..) tot het uit de kast komen. Tevens jouw directe taalgebruik, waar ik bewondering voor heb; vooral omdat het geschreven woord voor jou belangrijker is wellicht dan voor een ander....? Jouw humor en "aanwezigzijn" niet te vergeten. Zo fijn!!

Juist al die verschillen hier: ik vind het mooi en geniet ervan. Soms wordt er wel eens te snel op elkaar gereageerd... enfin.. thats live op een verder geweldig forum.

Voor meelezers lijkt het me wel es lastig.. enfin waar bemoei ik me mee

:D

Slaap goed allemaal en liefs van mij.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lika:

Jan, dank voor je verhaal. Fijn om van je te horen. Sterkte, hoe oud zijn je kinderen?

@Quinn, ja die communicatie hè....oef. Hier ook net weer veel ingewikkelds achter de rug. Nou ja. Ik kan proberen te zeggen hoe het voor mij is en te bedenken dat een ander het anders kan horen. En vice versa. En ik kan proberen sneller los te laten. Lastig is dat. Loslaten van gevoel en gedenk. Lastig. Ik ben me een maler...

ijssalon op vakantieadres afgekeurd. Nog 1op de lijst. 

 

 

Ingewikkeld? Ik hoop dat niet alles ingewikkeld is, je bent op vakantie toch? 

8 uur geleden zei bolletje:

Tja je zal er toch een keer aan moeten geloven Quinn. Je drinkt niet meer hé?

Geweldig Jan, wat zal je vannacht goed kunnen pitten.:heart:

Klopt, word je daar volwassen van dan? 

@Jan1000 dat klinkt in z'n soort niet ongunstig, toch een beetje goed nieuws gelukkig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...