Reacher Geplaatst gisteren om 07:24 Rapport Geplaatst gisteren om 07:24 Kopje bloementhee voor mijn bloemenmeisje. Huh. Er bestaan theebloemen. Who knew. Yana en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst gisteren om 14:00 Rapport Geplaatst gisteren om 14:00 (bewerkt) Geinig! Maar het is dus gewoon thee met een bloem erin wat ik begrijp van t internet gisteren om 14:00 bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Tulsithee, (heilige basilicum) ayurvedisch, voor rust, herstel en weerstand. En nog lekker ook. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Op 8-12-2025 om 20:12 zei Senna34: Heel veel beterschap ❤️🩹 mag ik vragen of je je destijds hebt laten vaccineren tegen COVID? Want ik heb om mij heen al echt heel veel genoeg gezien…ik zie heel veel uit mijn omgeving achteruit hollen hierdoor. Ik ben dankbaar dat mijn kinderen en kleinkinderen hier nooit gehoor aan hebben gegeven ❤️ take care Ik krijg corona en blijf ziek, het is mij een raadsel waarom je dan zou denken dat het door een vaccinatie komt en niet gewoon door covid zelf.
Yana Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden De artsen noemen het nu officieel long-covid. De kans op een andere oorzaak vinden ze zo miniem dat daar geen verder onderzoek naar gedaan wordt. Ze zullen vast gelijk hebben, het is ook het meest logisch. 'Het spijt me, maar we kunnen niets voor u doen', is de boodschap dus daar zit ik nou. Ik ook altijd met mijn grote mond. Ik hoor mezelf nog zeggen: "als je ieder moment accepteert zoals het is, heb je nooit een probleem". Dat is nog steeds wel waar maar nu op veel momenten een onmogelijkheid voor me. Maar oké, het is wat het is, niks aan te doen. Ik voel me uitgeput maar de zon schijnt door het raam, ik heb meegezongen met mooie muziek en ik voel kalmte in mijn buik. Er wordt voor me gezorgd dus er is veel om dankbaar voor te zijn. Lonster1 en karin123 reageerden hierop 2
Francoise Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Heel Yana , heel erg om deze diagnose te krijgen, maar nu wel duidelijkheid! Een vriend van ons heeft het ook en moet heel erg aanpassen , aan wat nog wel mogelijk is ! Leren kijken wat nog wel kan ipv wat niet meer ! Ben je bekend met de lepeltjes theorie? Het omgaan met je beperkte energieverbruik ! Ik moet helaas deze ook toepassen in mijn leven , zodra ik er geen rekening mee houd , gaat het mis ! Heel veel sterkte en kracht 🍀🍀
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Long Covid of de gevolgen van Lyme lijken best wel op elkaar, meen ik te begrijpen van internet. De oorzaak van beide kan je niet meer aanpakken, de gevolgen zijn misschien een beetje te managen. Jammer dat er geen officiele tijdsduur voor staat 🫤 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
karin123 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hoi @Yana dat is zwaar k.t! Wil dit alleen even laten weten. Las laatst iets over lidocaïne, een oud medicijn. Dat zijn ze nu aan het uitproberen op longcovid patiënten. Het is nog een onderzoek, maar met hele goede resultaten. Hier de link. https://vu.nl/nl/nieuws/2025/observationele-studie-naar-lidocainebehandeling-tegen-long-covid https://www.umcutrecht.nl/nieuws/umc-utrecht-leidt-onderzoek-naar-long-covid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden