Aline38 Geplaatst 6 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2018 Heerlijk even wat privé tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 7 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 (bewerkt) Ik heb het gevoel dat het steeds makkelijker wordt. Eigenlijk alleen de donderdagavond, als mijn weekend begint en als ik uitjes heb word ik getriggerd. De laatste week had ik een zeer rustig bestaan. Lekker met mijn meiden in en om mijn huis en geen lastige ex die energie kost. De 3 R’s doen het ook goed, daarmee merk ik dat ik momenteel meer in balans ben. 7 mei 2018 bewerkt door Sensitief Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 7 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2018 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Sensitief: . 7 mei 2018 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 De drie R's. Ik pak ze er ook maar weer eens bij. Ga zo door, Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 @Francoise Reinheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2018 Wow, super trotst op je Sensitief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Hoe gaat het met je @Sensitief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 Hoi @Nina, het gaat goed. Meer in de ontspanning en steeds minder zin om op het forum te komen. Jij gaat ook nog steeds goed las ik. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aline38 Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 14 uur geleden zei Sensitief: Hoi @Nina, het gaat goed. Meer in de ontspanning en steeds minder zin om op het forum te komen. Jij gaat ook nog steeds goed las ik. Dat is een goed teken fijn voor je ! Ja hier gaat het ook goed fris en nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 @Sensitief, het is stil op je draadje. Ik mis je wijze bijdragen. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Op 3-6-2018 om 07:40 zei Pytje: @Sensitief, het is stil op je draadje. Ik mis je wijze bijdragen. Hoe is het? Thnx @Pytje. Het gaat goed. Heb het onder controle . Verder een beetje druk en minder zin om hier te komen, wat ook weer een valkuil is omdat ik minder reflecteer en soms in oude patronen stap. Hoe gaat het met jou? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Dat snap ik @Sensitief Ik had zelf nooit kunnen bedenken dat ik zoveel steun aan een forum als dit zou ervaren. Maar het is wel zo. Doe het dus toch maar af en toe! Ook als het slechter gaat dwing ik mezelf om te schrijven. Het is een soort spiegel geworden. Hoop je af en toe te blijven lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 18 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 (bewerkt) Hoi allemaal, Ik ben hier ook weer van de partij. Ik was helaas weer teruggevallen in oude patronen en kon moeilijk weer de draad oppakken om te stoppen met alcohol. Even in het kort, ik ben een vrouw van 46 en dronk de afgelopen periode zo'n fles per dag. Twee jaar geleden is het mij gelukt om een ruime maand te stoppen daarna dacht ik wel minder te kunnen drinken, maar het werd helaas meer dan destijds mijn drinkgedrag. Het is vanaf 1 januari weer gelukt om te stoppen, ik doe mee aan IkPas. Het gaat goed, de knop is om en de ergste ongemakken heb ik gehad. Nu volhouden, ik wil sowieso voor de 100 dagen gaan en misschien daarna door. Voor nu is 100 dagen het doel. Sinds oktober ben ik ook gestopt met roken, ook dat gaat goed. Het is de hoogste tijd om het roer om te gooien. 18 januari 2020 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 18 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 9 minuten geleden zei Lika: Welkom terug! Dank je Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2020 Welkom terug. Lekker bezig en ook al niet meer roken. Petje af hoor. Adviesje: als er evt. gevoelens opkomen van "ik mis toch iets", probeer het dan om te zetten naar "(maar ik ben wel) blij dat ik eindelijk van die stomme gewoontes af ben". Dat gemis wordt steeds minder is mijn ervaring, alleen kan het best lang duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Zet me op en welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Bedankt allemaal en @Bob dat advies ga ik zeker opvolgen. Op dit moment gaat het heel goed, ervaar minimaal het gemis en de voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Ik ben er ook niet continue mee bezig, maar heb wel behoefte aan een forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 De titel "nieuw hier" dekt dus niet helemaal de lading welkom terug. Goed van je, al bijna drie weken niet gedronken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Hey @Sensitief fijn je weer te lezen, goed dat je er weer voor gaat! En dus al 3 maanden rookvrij, lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Dank jullie wel. @Rosee idd roken al bijna 4 maanden, hoop dat ik de alcohol ook zo lang kan laten staan. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Vasthouden en zet een app op je telefoon kun je zien hoeveel je bespaart Succes lukt je vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 19 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 5 minuten geleden zei reboot: Vasthouden en zet een app op je telefoon kun je zien hoeveel je bespaart Succes lukt je vast Welke app is dat, ik kon er geen een vinden van stoppen met alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 19 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2020 Type gewoon alcohol in bij playstore /nuchterheid teller / quit drinking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden