Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 maart 2018


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Koffie op. In een warm huis. Camping gereserveerd voor komende vier werkdagen. Maar eerst: met de auto naar de garage. 

Oh nee. Eerst uitgebreid douchen, want dat kan hier. Jammie! En dan nóg een koffie. Puh

Die jannigje toch. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig wel Nanc. ik moet alleen opletten met bepaalde bewegingen maar voor de rest gaat het vooruit. Ja die hulp is geweldig. Ik snap niet dat mensen klagen dat ze geen hulp krijgen.

Met jou voor de rest goed? Ik zou me niet al te druk maken om Jannigje, das een taaie rakker.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, hier alles goed Bol, in blijde afwachting tot mijn kleinzoon geboren wordt. Spannennnd.  Vanwege de kou ga ik niet naar het zwembad met kleindochter vandaag. Oh wat is ze teleurgesteld. En ik eigenlijk ook. Dan maar spelletjes doen, ook leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dagpact:

Antoinnette

jowan

Amethist

Nadia

Rosee

Gefeliciteerd met het goede nieuws jopie! En hoop op goed nieuws van Jannigje. Al een tijdje Tessa niet gezien op het forum, ben benieuwd hoe het met haar gaat, we zijn ongeveer tegelijk begonnen.

Heb een fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik ga zo een nieuwe bril uitzoeken. Zit nu dus zonder lenzen en een bril uit de jaren '90 die niet meer helemaal je van het is..
En constant vergissen met bril op, bril af omdat ik normaal (met lenzen in) een leesbril nodig heb voor dichtbij. Nu is het net
andersom, dichtbij zónder (lees)bril en veraf mét bril.. Ik wil in elk geval weer even een tijdje met gewone bril verder.
Even de ogen lens-pauze geven. En dan in het voorjaar weer lenzen. Toch leuk dat dat af en toe af-/inwisselbaar is... gewoon
voor de af-en-toe-verandering, gewoon omdat het kan.
En verder heb ik afgelopen nacht voor het eerst sinds maanden weer eens lekker geslapen, zonder door m'n schouder wakker
gemaakt te worden. Oók wel weer eens lekker. Ziet een volgende dag er toch weer meer uit als een cadeautje i.p.v. als een berg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ogen opgemeten en ze gaan vóóruit... :wacko: Een jaar of vijf geleden zat ik nog op links -2,5 en rechts op -2.
Nu kwamen ze op links -1 en rechts 0,5.. Nog maar geen bril besteld maar volgende week nog eens meten.
't Is wel zo dat ik zonder bril of lenzen best redelijk kan zien in de verte (en dichtbij probleemloos), maar met m'n
lenzen ook geen problemen heb.
Dat was me een half jaar geleden opgevallen toen ik er 's nachts een keer uit moest met ons hondje en ik geen lenzen inhad en m'n bril niet
kon vinden.. maar ik dacht dat het aan de duisternis lag.. De opticiën vond het niet zo heel raar, maar voor de zekerheid
volgende week nog een keertje meten. Als ik tijd van leven heb kom ik misschien ooit nog van de bril/lenzen af.. dát zou wat zijn, zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...