Antoinnette Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact Antoinnette jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen. Jopie wat fijn voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen allemaal! Jopie, gefeliciteerd! !!!!!!!! Dat is goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen, Dagpact Antoinnette jowan Amethist Jopie? Goed nieuws? Ik ga even bijlezen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Ik hoop op een berichtje van Jannigje vandaag. Maar misschien is ze daar nog niet in staat na haar operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Heeft iemand privécontact met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 @jopie proficiat met het goede nieuws, wat zal dat een opluchting zijn! Dat geeft rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Koffie op. In een warm huis. Camping gereserveerd voor komende vier werkdagen. Maar eerst: met de auto naar de garage. Oh nee. Eerst uitgebreid douchen, want dat kan hier. Jammie! En dan nóg een koffie. Puh Die jannigje toch. 2 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Moghu, Jopske Zo dadelijk boodschappen doen met een vrijwilligster. Hier in het dorp wordt overal voor gezorgd als je het nodig hebt. Zo ontzettend fijn al die hulp. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Is de pijn al wat minder Bolletje? Jeee vijf breuken is niet niks! Fijn dat je in ieder geval hulp hebt, dat heb je ook wel nodig nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Gelukkig wel Nanc. ik moet alleen opletten met bepaalde bewegingen maar voor de rest gaat het vooruit. Ja die hulp is geweldig. Ik snap niet dat mensen klagen dat ze geen hulp krijgen. Met jou voor de rest goed? Ik zou me niet al te druk maken om Jannigje, das een taaie rakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Ja hoor, hier alles goed Bol, in blijde afwachting tot mijn kleinzoon geboren wordt. Spannennnd. Vanwege de kou ga ik niet naar het zwembad met kleindochter vandaag. Oh wat is ze teleurgesteld. En ik eigenlijk ook. Dan maar spelletjes doen, ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen, Dagpact Antionette jowan Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact Antoinnette jowan Amethist Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Ah, jij let teminste op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen, Dagpact: Antoinnette jowan Amethist Nadia Rosee Gefeliciteerd met het goede nieuws jopie! En hoop op goed nieuws van Jannigje. Al een tijdje Tessa niet gezien op het forum, ben benieuwd hoe het met haar gaat, we zijn ongeveer tegelijk begonnen. Heb een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen frummers.. Heb abnormaal lang geslapen...zal het wel nodig hebben gehad Nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Ik ga zo een nieuwe bril uitzoeken. Zit nu dus zonder lenzen en een bril uit de jaren '90 die niet meer helemaal je van het is.. En constant vergissen met bril op, bril af omdat ik normaal (met lenzen in) een leesbril nodig heb voor dichtbij. Nu is het net andersom, dichtbij zónder (lees)bril en veraf mét bril.. Ik wil in elk geval weer even een tijdje met gewone bril verder. Even de ogen lens-pauze geven. En dan in het voorjaar weer lenzen. Toch leuk dat dat af en toe af-/inwisselbaar is... gewoon voor de af-en-toe-verandering, gewoon omdat het kan. En verder heb ik afgelopen nacht voor het eerst sinds maanden weer eens lekker geslapen, zonder door m'n schouder wakker gemaakt te worden. Oók wel weer eens lekker. Ziet een volgende dag er toch weer meer uit als een cadeautje i.p.v. als een berg. kruidenthee67 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Leuk Koh, en wat heerlijk dat je nu toch weer pijnvrij aan de nieuwe dag kunt beginnen, fijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goedemorgen, Dagpact: Antoinnette jowan Amethist Nadia Rosee IJsvogel Goedemorgen, nog net... Veel te lang geslapen, te laat naar bed gegaan ook. Gauw eruit op deze mooie dag! Ik vraag me af of het me ooit lukt dat slaappatroon te herstellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Goede middag allemaal, Hele ochtend gewerkt op 2 adressen Op de fiets vanochtend Jeetje, wat was de wind snijdend koud zeg Deed gewoon pijn aan je gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2018 Ogen opgemeten en ze gaan vóóruit... Een jaar of vijf geleden zat ik nog op links -2,5 en rechts op -2. Nu kwamen ze op links -1 en rechts 0,5.. Nog maar geen bril besteld maar volgende week nog eens meten. 't Is wel zo dat ik zonder bril of lenzen best redelijk kan zien in de verte (en dichtbij probleemloos), maar met m'n lenzen ook geen problemen heb. Dat was me een half jaar geleden opgevallen toen ik er 's nachts een keer uit moest met ons hondje en ik geen lenzen inhad en m'n bril niet kon vinden.. maar ik dacht dat het aan de duisternis lag.. De opticiën vond het niet zo heel raar, maar voor de zekerheid volgende week nog een keertje meten. Als ik tijd van leven heb kom ik misschien ooit nog van de bril/lenzen af.. dát zou wat zijn, zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden