Antoinnette Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goeiemorgen. Vandaag neem ik de eerste niet, ook niet stiekem of achterbaks. Dagpact Antoinnette jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: Antoinnette jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen. Hier weer snel weg... @bolletje toch . Dikke kus Lika En al de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Lars, omdat 1 figuur de boel nept hoef je toch niet weg te blijven van het dagpact? Er zijn er nog genoeg die het Dagpact wél serieus nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 43 minuten geleden zei jowan: Vandaag neem ik de eerste niet, ook niet stiekem of achterbaks. Moet dat nu echt? Is duidelijk een sneer naar bor die je waarschijnlijk ten stelligste gaat ontkennen. Haal ne keer die stok uit je gat en spreek op zijn minst iemand rechtstreeks aan. lady jane en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen allemaal, Net even snel het dagpact van gisteren gelezen, @bolletje sterkte zeg, echt vervelend!! Ik merk wel dat ik niet zo betrokken ben in alle gesprekken zoals vele hier omdat ik eigenlijk alleen in de ochtend hier even kom. Dat neemt niet weg dat ik dit forum nog steeds als steun zie en mezelf op het dagpact zetten is ondertussen een routine geworden. Het maakt de belofte om niet te drinken sterker en mede daardoor lukt het me inmiddels om al 30 dagen alcohol de baas te blijven! Dagpact: Antoinnette jowan Rosa Tessa smart, IJsvogel en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen frummers, Het vriest, is windstil en gezond koud dus. Mooi, binnen is het gelukkig lekker warm en staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Antoinnette jowan Rosa Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Tjonge wat een naar nieuws Jannigje, moet je wéér in de wachtstand. Sterkte met dit verlies Liefka. En arm Bolletje wolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen Dagpact: Antoinnette jowan Rosa Reacher Amethist @bolletje sterkte en beterschap met je pols! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Bol, wat een ellende weer, hoop dat je toch een beetje hebt kunnen slapen. Sterkte straks in het ziekenhuis. Lars, niet wegblijven van het dagpact jongen. Ik begrijp jouw gevoel wel een beetje, maar laat je niet door één iemand die even van het pactje afraakt zo raken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Groepsknuffel! Voor Jannigje en Bolletje en Lika! Lika, lady jane, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Jullie hebben gelijk. Gewoon op het dagpact. Goedemorgen trouwens Dagpact: Antoinnette jowan Rosa Reacher Amethist Lars rapilos, jowan, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen. Mooie dag iedereen. Gewoon een beetje rustig aan. Dan komt het best goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) goeie morgen lieverds. lars kerel ik kan me voorstellen dat jouw vertrouwen een opdonder heeft gehad, maar probeer je daar toch overheen te zetten. we hebben kanjers zoals jij hier hard nodig, want daar kunnen we ons aan vast klampen. vannacht weinig geslapen. ze zeiden gisteren als de gips erom zit doet het minder pijn. nou aan m'n nooit niet. dadelijk wel gewoon naar de dagbesteding. iedereen bedankt voor het medeleven. hartstikke lief. 21 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen allemaal. En.... sterkte bor. Eenzaam zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) Bol als het gips pijn blijft doen, ermee terug hoor, je zou de 1e niet zijn die niet goed goed gegipst is; mijn volleyvriendin deed dat niet en moest na tig weken helemaal opnieuw worden geopereerd. Niet om je bang te maken, maar wel alert blijven, volgens mij heb jij al een hoge pijngrens, en in elk geval ben je niet kleinzielig. enne vanavond komt The Danish Girl nog een keer, nu op SBS9. Voor degenen die hem gemist hebben vd week; een prachtige film. Gisteren zag ik Brokeback Mountain, voor de 3e keer, deed me er erg aan denken ook. 21 februari 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 ook goeiemorgen Theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Je aanmelden voor het dagpact op dit forum is toch geen garantie dat je vandaag niet zult drinken? Als het zó makkelijk was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Bolletje sterkte! Wat een ellende weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden