Spring naar bijdragen

Woensdag 21 februari 2018


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Het er een klein beetje tegen op zien zal je op zich niet veel helpen, nee. Maar dat de vorst (zo zwaar) aangekondigd wordt is toch wel handig.
Kun je misschien een extra dekentje aan boord nemen en je gasvoorraad nog even nakijken en een beetje extra stoken om bevriezingen voor
te zijn...
Ik kan de laatste tijd heel erg slecht tegen kou. Benijd je nu dus niet, hoe 'romantisch' je af en toe ook klinkt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good everninkjes,

jane de pijn is gelukkig wat minder vandaag maar zal het in gedachte houden.

jopske mag hier zelfs in mijn bed slapen. samen met m'n hondjes.:D

lars zelfgemaakte appelm. daar kan je heerlijke hete bliksem van maken.

ik heb vandaag een goeie dag gehad. toch kaarten gemaakt, gewoon met een hand en nogal wat pijn maar na verloop van tijd ging het wat makkelijker. zo fijn dat ik doorgezet heb en de moed niet heb laten zakken.

nee ik snap er niets van spirit maar vind wel dat je nu toppie bezig bent. geweldig meis.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jopie:

Hou eens op fleurtje en beheers je wat. Duidelijk dat jij een bor-allergie hebt. Prima, maar dat doe je dan zelf. Er zijn wel meer mensen in de wereld die je (jou of mij) prikkelen. 

Je daar juist op richten of juist niet doe je toch echt zelf. Je ergernis dus ook. 

Lees jane gisteravond. Zo vergaat t mij ook. Eigen keus dus, en alle ergernis van mij zegt dan meer over mij dan over die ander. 

 

Het valt me op dat jij wel vaak een aan of opmerking hebt op de manier waarop ik reageer op iemand. Erger nog..je geeft me raad daaromtrent. Alsof ik daar op wacht.

Ik ben allergisch aan bepaald gedrag, niet aan personen.

 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

Gefeliciteerd @fleurtje is dat gewoon dat ze in Belgenland nu uitslag krijgen? 

Er is zoveel veranderd op dat vlak dus ben zelf niet helemaal mee. Ze heeft nog een maand moeten wachten op haar resultaten. In mijnen tijd kregen we die vrijwel onmiddellijk dacht ik. T scheelt ook naargelang je studierichting en hogeschool denk ik. Binnenkort zijn er al opnieuw examens. T is me chinees 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...