jowan Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Die zo naar een AA bijeenkomst gaat. Je kunt je dag slechter beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Dagpact: Jowan Amethist Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Dagpact: jowan Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemorgen. Prachtige voorstelling gezien gisteren. Vandaag sporten. Dat moet van mezelf. Is goed voor me. Even kijken of er ook ergens een leuke film is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goeie morgen allemaal. Zat vanochtend rechtop in m'n bed. Ineens een harde knal zeg. Dacht eerst een gasexplosie. Nee niet in mijn bed. Maar geen politie gehoord dus een verdwaald rotje misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 goeiemorgen frummers. Les Uns en Les autres is terug Lika, digitaal gerestaureerde versie.(en heel snel uitverkocht hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Ah... ik zag het. Nooit gezien. Ik ga even kijken naar de tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemorgen allemaal, Alweer gewerkt en ook alweer aan de koffie Gelopen naar werk, was best wel frisje vanochtend Even nadenken wat ik met mijn dag aan moet vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Amethist Kohtje IJsvogel Vandaag heb ik een mindere dag, heb al 2 dagen migraine. Ik heb dat niet meer gehad sinds ik niet meer drink en hoopte dat dat ook tot het verleden zou horen, maar helaas. Maar al 40 dagen niet gedronken. Het gaat nog steeds heel goed. Ben er wel heel veel mee bezig, nu ook nog thuis vanwege burn-out, dus veel tijd om na te denken. En te lezen. Maar nu even niet vanwege die migraine, zo zat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemorgen frummers. Heerlijk uitgeslapen hier, en daarna lekker met de hond gewandeld. Een gulle zon... maakt de boel toch wel gelijk een stuk gezelliger.. En nu eerst even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Zon door t raampje op mijn rug. Lekker warm. Brinta en koffie op. Zo lekker spaarnwoude in om te rennen. Kop in de wind, zintuigen open. 21 januari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Ja...lekker weer om naar buiten te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Ijsvogel, 40 dagen is al een heel eind hoor ! Harstikke goed van je Logisch , dat je er nog heel veel mee bezig bent Dat gevoel moet "slijten " Sterkte met de migraine Ook dat gaat weer over misschien even een lekkere wandeling buiten ? Frisse lucht snuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Beterschap @IJsvogel, weet helaas wat het is migraine. Maar goed bezig met doorpakken, 40 dagen! Hopelijk gaat het morgen beter qua hoofdpijn dan he IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemiddag, Prachtig weer en zo eindelijk dan weer een heerlijk zondag voetbalmiddagje.. FC al gespeeld en puntje gepakt. Fijn zondag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 1 uur geleden zei IJsvogel: Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Amethist Kohtje IJsvogel Francoise Goedemiddag, zo met mijn bijna 18 jarige zoon naar de zoveelste voorstelling van Ernst bobbie en de rest . Ik vind het gelukkig ook nog steeds leuk . Gisteren feestje gehad. Droog gehouden. Ging goed. Wel moet je jezelf af en toe door de "dooie" momenten heen sleuren . En op het laatst dat geleuter van dronken mensen, man man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 1 uur geleden zei rapilos: Ijsvogel, 40 dagen is al een heel eind hoor ! Harstikke goed van je Logisch , dat je er nog heel veel mee bezig bent Dat gevoel moet "slijten " Sterkte met de migraine Ook dat gaat weer over misschien even een lekkere wandeling buiten ? Frisse lucht snuiven Dank je Rapilos, ik zat er net aan te denken dat ik maar even naar het bos moest gaan om te wandelen. En idd 40 dagen, is niet niks mag best even trots zijn. Joehoe!!! rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Ja, daar mag je best trots op zijn IJsvogel! Lekker even de frisse lucht in, de drankgedachten uit je hoofd laten waaien... Het wordt wat minder, die gedachten, het gevoel...minder 'dwangmatig' noem ik het..ik kan er beter mee omgaan. Lekker doorgaan IJsvogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Goedemiddag! Hier geen zonnetje maar gelukkig ook geen regen meer. Ik liep twee dagen te zoeken naar een paraplu die ik niet erns had zeg Mijnen euro viel maar pas. Ik had de paraplu mee tot aan de kassa maar toen bleek de barcode er niet meer aan te hangen. Er stonden heel wat mensen in de rij te wachten dus heb de plu achter gelaten en de rest afgerekend. I forgot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 Ik kan mezelf wel weer genezen verklaren. Van de griep dan, he.. of wat 't ook was. Gisteren koortsvrij en vanmorgen weer dusdanig opgeknapt dat we de camper hebben gepakt, broodjes, koffie en hondjes ingepakt en naar Noordwijk gereden. Daar heerlijk langs het strand gelopen met een zonnetje en nauwelijks wind. 't Was druk en gewoon warm op een gegeven moment. En nu lekker lummelen thuis. Heb zelfs weer echt zin in avondeten. De zin in een sigaretje is er helaas ook nog steeds, dat was het enige wat me makkelijk afging tijdens m'n ziekzijn, dat niet-roken. Nou ja, dan maar wat moeilijker niet-roken, ben blij dat ik me verder weer goed voel. O ja, nog even dit, beste forumgenoten: een alcoholvrij leven is mogelijk en nog aangenaam ook.. Grapje. Nee, geen grapje. Of toch wel. Nee. Echt waar. Grappig toch? Of nou ja, grappig... Niet echt grappig maar wél aangenaam. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 @Kohtje is beter Ik wilde vanmorgen al goedemorgen komen zeggen, maar dat kwam er niet van. Nu dus al avond. Goedenavond dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 @Asterix waar ben je? Gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2018 5 uur geleden zei Kohtje: Grapje. Nee, geen grapje. Of toch wel. Nee. Echt waar. Grappig toch? Of nou ja, grappig... Niet echt grappig maar wél aangenaam. Dit bewijst wel dat je weer helemaal de oude bent. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden