Spring naar bijdragen

Zondag, 21 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Dagpact:

jowan

Amethist

Kohtje

IJsvogel

 

Vandaag heb ik een mindere dag, heb al 2 dagen migraine. Ik heb dat niet meer gehad sinds ik niet meer drink en hoopte dat dat ook tot het verleden zou horen, maar helaas.

Maar al 40 dagen niet gedronken. Het gaat nog steeds heel goed. Ben er wel heel veel mee bezig, nu ook nog thuis vanwege burn-out, dus veel tijd om na te denken. En te lezen.

Maar nu even niet vanwege die migraine, zo zat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Zon door t raampje op mijn rug. Lekker warm. 

Brinta en koffie op. Zo lekker spaarnwoude in om te rennen. Kop in de wind, zintuigen open. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei IJsvogel:

Goedemorgen allemaal. 

Dagpact:

jowan

Amethist

Kohtje

IJsvogel

Francoise 

Goedemiddag, zo met mijn bijna 18 jarige zoon naar de zoveelste voorstelling van Ernst bobbie en de rest . Ik vind het gelukkig ook nog steeds leuk .

Gisteren feestje gehad.  Droog gehouden. Ging goed. Wel moet je jezelf af en toe door de "dooie" momenten heen sleuren . En op het laatst dat geleuter van dronken mensen, man man   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Ijsvogel,

40 dagen is al een heel eind hoor !
Harstikke goed van je
Logisch , dat je er nog heel veel mee bezig bent
Dat gevoel moet "slijten "

Sterkte met de migraine
Ook dat gaat weer over
misschien even een lekkere wandeling buiten ?
Frisse lucht snuiven :)

Dank je Rapilos, ik zat er net aan te denken dat ik maar even naar het bos moest gaan om te wandelen. En idd 40 dagen, is niet niks mag best even trots zijn. Joehoe!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Hier geen zonnetje maar gelukkig ook geen regen meer.

Ik liep twee dagen te zoeken naar een paraplu die ik niet erns had zeg :angry:

Mijnen euro viel maar pas. Ik had de paraplu mee tot aan de kassa maar toen bleek de barcode er niet meer aan te hangen. Er stonden heel wat mensen in de rij te wachten dus heb de plu achter gelaten en de rest afgerekend. 

I forgot 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mezelf wel weer genezen verklaren. Van de griep dan, he.. of wat 't ook was. Gisteren koortsvrij en
vanmorgen weer dusdanig opgeknapt dat we de camper hebben gepakt, broodjes, koffie en hondjes ingepakt en naar
Noordwijk gereden. Daar heerlijk langs het strand gelopen met een zonnetje en nauwelijks wind. 't Was druk en gewoon warm op een
gegeven moment. En nu lekker lummelen thuis. Heb zelfs weer echt zin in avondeten. De zin in een sigaretje is er helaas
ook nog steeds, dat was het enige wat me makkelijk afging tijdens m'n ziekzijn, dat niet-roken. Nou ja, dan maar
wat moeilijker niet-roken, ben blij dat ik me verder weer goed voel.
O ja, nog even dit, beste forumgenoten: een alcoholvrij leven is mogelijk en nog aangenaam ook.. :blink:

Grapje. :P
Nee, geen grapje. :angry:
Of toch wel. :wacko:
Nee. Echt waar. :huh:
Grappig toch? :rolleyes:
Of nou ja, grappig... :unsure:
Niet echt grappig maar wél aangenaam. :blush::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...