bumperjim Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) Ja ik zie het nu ook, gisteravond zat ik op 120 🤔 was het nou het day after effect die 148? Ik wil nog steeds geen bloeddrukdraadje maken maar tis wel interessant. Als het inderdaad een causaal effect is is het behoorlijk verbazingwekkend. 17 maart bewerkt door bumperjim
Etty Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Gebruik je veel cafeïne door de weeks? Dat draagt bij aan het opjagen van je systeem. Heeft invloed op stress hormomen. Heeft ook effect op je bloeddruk. Kan meer worden als je ouder wordt. Ik ben ermee gestopt meer dan een jaar nu. Dronk te veel en kon het niet met mate. Bevalt goed. Ik had altijd een gejaagd gevoel, hartkloppingen, en dacht dat ik mezelf zat op te jagen, of ergens bang voor was. Heb hele lekkere decaf gevonden dus mis het niet. En thee kan ik wel zonder mateloos te worden.
bumperjim Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) 3 uur geleden zei Adri03: Wanneer is die meter voor het laatst gekalibreerd? In de fabriek, door een Japanner, 10 jaar geleden of zo. De absolute waarde interesseert me minder dan de variaties in correlatie met alcohol, koffie, enz enz. 17 maart bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 17 maart Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 3 uur geleden zei Etty: Gebruik je veel cafeïne door de weeks? Niet veel maar dat kan een effect geven ongetwijfeld. Ga ik ook meten 😁
Moeps Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Ik heb jarenlang bloeddruk medicatie geslikt, op het laatst 3 verschillende moleculen, redelijk hoge doses. In het afgelopen jaar afgebouwd en nu al weer ruim een half jaar zonder medicatie en een normale bloeddruk. In mijn geval dus zeker een correlatie met (stoppen met) alcohol. Overigens heeft geen één arts mij ooit serieus gevraagd of ik dronk.
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Hey BJ. Zou je in mijn ogen om (niet) terugval niet zo druk maken. Denk dat jij één van de weinigen bent die het 'áardig' onder controle hebt. Natuurlijk is in ogen van wetenschappers elk glas alcohol teveel. Maar ja zo is wonen bij Schipol dat ook. Voor zover ik kan lezen/zien, heb je er redelijk de controle over. Tenzij je vrouw je de deur uitzet, maar hey genoeg ruimte in la douce france 😁 Vooralsnog goed bezig man, je houdt het in de smiezen en hebt het in mijn ogen redelijk onder controle. Je hoeft ook niet het braafste jongetje van de klas te zijn! 2 uur geleden bewerkt door Sanity Frans is geen taal maar een spraakgebrek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden