Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou door de gootsteen vind ik wel zonde als het zo'n kostbare wijn is. Ik zou hem aan iemand cadeau doen die ook een wijnliefhebber is en die dat echt kan waarderen. Of denk je echt dat je er geen dag meer weerstand aan kan bieden? Want je kelder staat vol toch? 

Geplaatst

Kennelijk heb je tegen de gitarist gezegd dat je een droge februari hebt en niet dankjewel maar ik drink geen alcohol meer, dus geef die fles maar aan iemand anders, dat lijkt mij het openhouden van de achterdeur. 

Mooi hoe je je hier mededeelt!

Geplaatst

oeioeioei Jimbo. Nu hij in de kelder ligt
zit hij ook in je bovenkamer te wachten op die ene mooie gelegenheid.
Wat doe je jezelf aan?
(en ik snap hem zo goed) een minder goed krijgertje heeft mij ooit na 7 maanden de kop gekost.
Heb je echt geen hele goede kennis die een hele goed wijn net zo weet te waarderen als jijzelf ooit(:P)
Je hoeft geen goede daad af te wachten om die persoon te verblijden.
Dan is jouw geweten gesust, je smoesje is weg, en die connaisseur kan er wèl gezond mee omgaan (hoop ik).
Verlos jezelf van dit dilemma. En vertel je mede muzikant en passent dat je liefst helemaal niet meer drinkt
maar dat Stier en jij ook blij zijn met geen kadootje of een bos bloemen of doos bonbons of weet ik veel wat.

Geplaatst

Begin gewoon met te erkennen dat al dat gereutel en geblaat over wijn alleen maar volksverlakkerij en mythevorming is, dan daalt die zogenaamd goddelijke St. Estèphe ook van zijn (haar) troontje neder en wordt weggooien of weggeven een stuk eenvoudiger.

Geplaatst

Bij ons staat een wijnkastje in de keuken. Ik loop er dagelijks langs. Maar dat doet mij niets. Er is altijd overal alcohol, dus de gelegenheid doet zich overal altijd voor. De trigger zit in jouzelf, die moet door de gootsteen, toch?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...