Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 06-05-26 in alle secties tonen
-
Het gonst in m'n hoofd. Soms meer, soms minder, maar stil is het nooit. Er gaan hele perioden voorbij dat ik heel goed weet hoe alles werkt, waarom ik bepaalde keuzes maak, beslissingen neem. Volwassen, doordacht, zelfs met lange termijn ideeën erachter. Maar soms verschuift er iets, wordt het geroezemoes luider, weet ik niet goed meer waarom iets gebeurt en of dat goed is, of ik dat wel wil. Dinsdag deed ik iets, iets wat ik wilde, echt zelf wilde en op dat moment voelde dat goed. Maar toen werd het verwarrend, want als ik dit wilde, wat was dan het verschil met toen ik dat niet wilde? Toen wel, nu niet? Hetzelfde? Anders? En ik hoorde het in mijn hoofd. Zie je wel, je wilt het zelf. Zelf. Eigen schuld. Je zegt het toch, je wilde het zelf. En alles begon in elkaar over te lopen. Nu, toen, willen, niet willen, wens, schuld, angst, zwart. Alles is hetzelfde, alles is nu. Dit ken ik, dit bouwt op en stapelt tot het instort en ik onder het puin lig. Iemand praat tegen me, zegt dat het goed is, dat ik goed ben, dat ik de pillen door moet slikken. Geen idee waarom ik daar naar luister, maar ik slik. Iemand blijft tegen me praten, gewone dingen, over de dag, over waar ik was, wat ik deed, waar ik nu ben. Het helpt. Het wordt stiller. Het stapelt niet verder. Het wankelt, maar stort niet in. Laagje voor laagje wordt naast me neer gelegd. Opzij geschoven, als het niet waar is. Het klaart langzaam op, helderder. Niet okay, nee, maar wel beterder. Toen is toen. Nu is nu. Toen was nee. Nu is ja.5 punten
-
Woensdag 6 Mei 2026
Kaatjemama en 3 anderen reageerde op Quinn voor een discussie
Nachtpact Reacher Quinn Leuk van vandaag? Hmm, de vervelende strikt de regels volgende gast van de dienst hier is de halve nacht bezig geweest om mij helder te krijgen. Mensen zijn veel prettiger dan je denkt.4 punten -
Woensdag 6 Mei 2026
Rosee en 3 anderen reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Positief ding van vandaag Dat jongste zoon lekker naast me op de bank ligt 🥰4 punten -
Woensdag 6 Mei 2026
rapilos en 2 anderen reageerde op lady jane voor een discussie
positieve dag gehad met dochter, meteen een trein na de spits en net een heerlijk bord couscous achter de kiezen. Koffie met een snuf kaneel als toetje.3 punten -
Woensdag 6 Mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op bumperjim voor een discussie
Leuk van vandaag: fijne, meedenkende, altijd snel terugmailende klanten. Scandinaviërs. De beste klanten 👌🏼 Nooit gezeik mee en soms een klein praatje. Verder heb ik iets erg leuks op instagram gezet. ik weet niet of eigen leuks ook meetelt of dat het meetelt bij iemand anders. Wel leuk om dan iemand anders' leuks van de dag te zijn.2 punten -
Woensdag 6 Mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yana voor een discussie
2 punten -
Woensdag 6 Mei 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
@Rosee dat moet haast wel aan de courgette hebben gelegen. Of misschien aan de prei. De kaas kan onmogelijk verkeerd zijn.2 punten -
Bevrijdingsdag 5 mei 2026
Smaragdie' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op MaryArt voor een discussie
@Amalia Die hongaarse vlag was speciaal voor @Smaragdie bedoeld! 🤣 Nee hoor, ik had het gewoon niet goed gezien. Nu ik het weet zie ik het nog bijna niet, behalve in jou uitvergroting.2 punten -
Heen en weer geslingerd tussen een klein beetje hoop en akelig dicht bij wanhoop zaterdag, maar verdorie, ze belden. Niet even een berichtje, nee, telefoon, met z'n tweeën. Ik ben er nog high van, geloof ik. Gisteren een verschrikkelijk langzaamaan dag. Vandaag halve kracht met de groep en vanmiddag alweer naar c, want morgen is vrij en ik moet oefenen in dat eigen ritme. Het is tenslotte wel de bedoeling om hier weer weg te gaan en het helpt als de buitenwereld dan weer wat vertrouwder voelt. Had net zo goed gisteren thuis kunnen blijven, achteraf gezien. O well.2 punten
-
Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste.1 punt
-
tuurlijk Marjolijn, ik doe eigenlijk vnl mee aan n pact om frummers hier te steunen drank betekent helemaal niets meer voor mij persoonlijk maar ooit was dat anders en ik vond het forum op mijn eerste droge dag. Hier trouw blijven komen heeft me al die jaren alert gehouden. Het is een nieuw soort verslaving geworden om elke dag even mijn virtuele familie hier gedag te zeggen. En voor sommige mensen heb ik een zwak. Inmiddels ook al aardig wat frummers op meetings of na persoonlijke berichtjes in het echt ontmoet, en ook dat was belangrijk.1 punt
-
Woensdag 6 Mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact Reacher Quinn Marjolijn Jane kaatje🌺 hier heerlijke geur van vers gebakken bananenbrood 🥰1 punt -
Jaarpact
garfield076 reageerde op Bob voor een discussie
Respect voor @Maja, @NickyLJ80, @Reacher, @rosa45, @ferry en @Anna.1 punt -
Nachtpact Reacher Leuk vandaag: Een bloem van Lego op mijn bureau, van een collega gekregen Een volgende stap op het gebied van mijn naamswijziging.1 punt
-
1 punt
-
Woensdag 6 Mei 2026
Rosee reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Roseebij een hypomanie kan ik mezelf behoorlijk ook voor de gekhouden en kom ik heel anders over bij de bedrijfsarts wat uiteindelijk problemen kan opleveren1 punt -
Woensdag 6 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Yana voor een discussie
Heldhaftig dat je die soep dan toch hebt opgegeten @Rosee, als ik in de bewoonde wereld zou wonen zou dat het ideale moment zijn om thais ofzo te laten bezorgen. Neem nu maar een extra lekker toetje, ijs met slagroom en aardbeien is het hier 😋1 punt -
Woensdag 6 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Rosee voor een discussie
Ik heb net een hele vieze soep gegeten. Zelfgemaakte courgette preisoep. Is altijd lekker, maar had er nu een blikje chilibonen en kaas doorheen gedaan. Zat een niet lekker smaakje aan. Blij dat t op is.1 punt -
Woensdag 6 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Hmm, angst is *. Maar morgen om deze tijd is het geweest 🌷1 punt -
Gisteren een erge productieve dag gehad. We werden er allebei blij van. De tuin is helemaal schoon. Je weet niet wat je ziet, zo netjes en schoon. Zelf heb ik 5 videos op kunnen nemen van mezelf voor mijn youtube kanaal. Patat gebakken. Oh nee, friet 😄. Daana nog flink aan de conditie gewerkt samen met m'n zoon. Wij zwemmen achter elkaar banen in een uurtje tijd. Vandaag een rustig dagje. Mijn vriend moet gewoon weer werken vandaag. Ik verveel me geen moment meer,nu ik fulltime meedraai🙃. Altijd wel iets te doen en er is ook genoeg te doen ook. Het overzicht ben ik soms nog wel kwijt. Gelukkig lukt het me, steeds meer om beginnetjes te maken. Iedere dag wat.1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Goed gedaan het weekend. Het valt niet mee om stand te houden als je hele groep drinkt. Zeker bij zo'n evenement. En nu, ja, dat zijn ook lastige zaken waar je nu mee om moet gaan, nog allemaal tegelijk ook. Lekker eten misschien?1 punt -
We hadden ook een feest kunnen geven met 200 genodigden maar dat is zoooo niet ons ding 😜1 punt
-
1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Reacher reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dag 114 even opschrijven voor me zelf om te onthouden. thuis na het weekend niets gedronken ook niet op de trekker trek (groot tractor wedstrijd met veel bier)en drank. Ook niet Waneer ze ‘s avonds aan de mojito gingen. en weetje het was gewoon een heerlijk gezellig weekend nu heerlijk thuis op de bank in me tuin.bij man lief 🥰 trots op me zelf 🥳1 punt -
Ja precies dat is toch de essentie. Er gaat zoveel tijd zitten in drank. Het halen, opdrinken en daarna herstellen. Ach we weten het allemaal wel. Bedoel het niet beledigend maar door en met die klote drank kom je soms in situaties..........1 punt
