Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 13-04-26 in alle secties tonen
-
Maandag 13 april 2026
Reacher en 2 anderen reageerde op bumperjim voor een discussie
Dank jullie wel allemaal. We zitten bij haar in de woonkamer nu. Ze heeft alweer het hoogste woord maar ze wil er nog niet teveel over praten. Haar huisgenote die vreselijk aardig is, was behoorlijk geschokt. Heb nu begrepen dat ze elkaar nog regelmatig zagen, met de toxische ex. Dat dan maar niet meer vanaf nu 🫤 Pfff... "Leuk dat je er nog bent" heb ik haar maar weer gezegd, en voor haar huisgenote de toevoeging "dat zeg ik elke keer" 🤣 Snappen jullie nu waarom ik het belangrijk vind dat er met borderliners een beetje voorzichtig omgesprongen wordt. Voor je t weet piepen ze er tussenuit.3 punten -
Maandag 13 april 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yvonne voor een discussie
Aha.... ja, het kost even wat meer moeite, maar dan heb je ook wat... ik help je hopen dat het gaat lukken @bumperjim Lekker rustig dagje van maken dan @lady jane, en die wallen trekken wel weer weg hoor. Fijn dat je toch even wat van je liet horen @spirit, wat een verschrikkelijk nare situatie zit je momenteel in. Sterkte... Lieve @Reacher, wil je alsjeblieft jouw avatar weer terugzetten... alsjeblieft???2 punten -
Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Reacher @Jannigje: goed je te zien.1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@lady jane dank je voor je bericht op dit moment zal werken nu nog niet lukken ivm bipolaire stoornis ben nu in therapie.drank zou alles alleen maar slechter maken.me doel is me therapie afmaken. Niet drinken een jaar en nog een therapie volgen voor complexe trauma en een curcus om een maatje te worden voor mensen die net weten dat ze bipolair zijn. En over een jaar kijken of ik goed genoeg in me vel zit om weer te werken1 punt -
Ik ben ervan overtuigd dat het nu wel uit me systeem is,er zijn dagen dat ik er niet meer aan denk. zelfs bij stress en of spannende dingen niet meer. maar ik weet ook dat hoogmoed voor de val komt, dus ik blijf voorzichtig en alert !1 punt
-
1 punt
-
Ik schrijf dit nu maar ik ben natuurlijk ALLES behalve kalm en er komt letterlijk niks uit mn handen de hele middag1 punt
-
Het is lastig dat de dingen die je hier deelt niet alleen door zachtaardige mensen gelezen worden, er zitten ook dronken hufters tussen. Gelukkig kun jij met overtuiging zeggen dat het niet jouw schuld was! Soms is het waarschijnlijk beter om je kwaad te maken dan in een hoekje weg te kruipen. Er zit kracht in jou en moed en liefde en een vrije geest! Dat kunnen wij hier dagelijks lezen.1 punt
-
Goedemorgen, Fijn dat je gisteren even bent komen schrijven @spirit Ik maakte mij wel zorgen. Alvast succes voor jullie vandaag bij de huisarts 🍀 Voor de rest natuurlijk ook een fijne maandag voor iedereen1 punt
-
ik heb er voor moeten vechten de voorbije maanden had ik elk weekend gedronken maar dit weekend dus nuchter vandaag dag 6 nuchter wa mij vooral helpt is regelmatig een wandelingetje doen met alleen mijn sleutels1 punt
-
Wauw. En dan serieus vinden dat ik vervelend reageer op iemand? Maar goed, je kunt je zo gewenste antwoorden krijgen. Nee, mijn uiting is geen weerspiegeling van mijn eigen gedachten. Nee, ik heb niet zelf uitgelokt te worden misbruikt door mijn pa. Nee, ik vond het niet leuk dat hij dingen in me stopte. En nee, dat verlangen heb ik zelf niet. Ik blijf liever weg van mensen die mijn driftbuien aanwakkeren, maar dat lukt me helaas niet altijd. En ik sta momenteel inderdaad niet sterk in m'n schoenen. Ze proberen me hier juist te leren dat het niet mijn schuld was, dat ik zelfs beter verdiende. Ik probeer om te gaan met mijn suïcidale gedachten en drang naar automutilatie. En dat knalde allemaal keihard terug en ontplofte in m'n gezicht. Ik weet niet wat ik hier nog kan en wil delen, vandaar mijn out of order bordje. Ik wil niet wegblijven, niet gaan drinken, niet alleen oppervlakkig kletsen, maar ook niet triggeren. Tegelijkertijd wil ik ook niet zo getriggerd worden. Gekwetst tot diep in mijn kern, al dan niet met opzet. En al helemaal niet achteruit geholpen worden in mijn vechten voor mijn leven. Dus, ik weet het even niet. Wat is wijsheid, wat is onvermijdelijk. Maar het gaat nu om de vraag hoe ik staande kan blijven. Dat is egoïstisch en in dit stadium mag dat. Daarom mag ik er ook voor kiezen de rest van de smerige en kwetsende en pertinent onware discussie te negeren. Ik ben Quinn. Ik worstel, maak fouten en probeer het beter te doen.1 punt
-
@Bob oké dan zal ik mij er morgen ook bij aansluiten. Nu al 2 dagen droog👍😉1 punt
-
Here we go
garfield076 reageerde op lady jane voor een discussie
geduld Garfield (is een schone zaak) niet ons grootste talent he, maar het verstoorde evenwicht zal herstellen. Hier werd vroeger vaak naar 1 jaar verwezen, dan heb je alles een keer nuchter meegemaakt en ook geleerd dat je selectief mag zijn in "echte" sociale contacten, samen met jezelf het goed hebben en / of een kombi van beiden.1 punt -
Ja Patterson kan ik me nog goed herinneren @Lika, ook dat jij de film heel goed vond. Vond 'm zelf ook heel goed, beter dan Fahter mother sister brother van vandaag, al vond ik 'm niet slecht. Fijn hè, een filmhuis op loopafstand. In mijn nieuwe woonplaats is ook een filmhuis op loopafstand, laatst zelfs uitbebreid met 2 extra zalen. Heerlijk.1 punt
-
Voor een opdracht van het CGG moesten we foto's maken van dingen die ons blij maakten. Een foto van mij van een eend op de grote rivier die door de stad stroomt. 😀1 punt
-
Ik begrijp je @Spud Ik wil even duidelijk zeggen dat ik euthanasie dapper vind, en ook zelfmoord zie ik niet als laf. Het is altijd een uitweg die ik anderen gun. Soms is de pijn te erg om te blijven leven. Maar geef me voortaan even het voordeel van de twijfel als je denkt dat ik je aanval en laat me een beetje heel. Dat doodvallen doe ik nog even niet. Ok?1 punt
-
Tja, suïcidale gedachten sluimeren hier altijd, soms dicht onder het oppervlak, soms veel dieper verstopt. En nu heb ik heel hard gewerkt om ze weer onder controle en in de kast te krijgen. Ik begin mezelf weer enigszins te vertrouwen ook. Voor mij is het geen verlangen naar niets, maar een verlangen naar het stoppen van de pijn en onmacht. Zelf de controle nemen ook, eigen keuze en besluit. Maar zoals ik schreef, vandaag wil ik leven. Het is als niet drinken. Ik kies vandaag en morgen zien we dan wel weer.1 punt
