Goedemorgen lieve Frummers,
@Francoise geniet lekker van je trip!
wil je meteen even bedanken voor je gouden tip! Het halfje werkt voor mij echt prima!
@Bolletje vervelend he, ik kan tegenwoordig lastig in slaap komen, maar eenmaal onder zeil slaap ik wel door. Is ook wel eens anders geweest
@Moeps wat leuk je weer te lezen!
mijn Halfje weer genomen, is na 10 dagen al bijna een gewoonte. Trek nog niet gehad, maar de laatste kater zit nog scherp in mijn geheugen, dus nee laat maar! Ik hoef niet meer!!!!!
dagpact
Dune
mooie dag allen!