Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 februari


Vasja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Dagpact:

Lars

Lieselotje

Quinn

kohtje

 

Die Erik, naar Riga. Fijne tijd daar...
Mijn vader kwam er vandaan, heb daar, als het goed is, nog familie wonen.
Geen idee of ze nog leven, of er nakomelingen zijn.. Heb ze nooit gekend dus mis ze ook niet..

Ben er zelf nog nooit geweest. Zit nog altijd iets van huiver, kan het niet duiden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit te wachten bij de gate.....alle tijd nu. Hoop vooral op veel gezellige mensen uit veel verschillende landen in het hostel. Is een hostel met yogales in de ochtend. Benieuwd wat dat is. Aan de foto's te zien lekker een alternatief sfeertje en ik denk ook dat het niet een plek met veel drank is. Heb ook uitgevonden  dat het ecstatic dance blote voeten dansen e.d. daar ook is. Hoop daar locals te ontmoeten. Kortom...Ben in een sociale stemming. Zin om allemaal mensen te ontmoeten. En wie weet kom ik ook eens toe aan de wie is wie draad......

@kohtje waar heeft die huiver mee te maken?

Fijne dag iedereen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen .

in een ander leven ben ik ooit verloofd op deze dag, het kan verkeren :brokenheart:

vandaag weer museumdag, benieuwd wat de dag brengt. Ik hoop er in ieder geval weer iets te leren. 

Erik ik wens je een fijne, boeiende en sociale vakantie. Een vakantie waarin je vindt wat je daar nu zoekt.

Kohtje, wat een intrigerend verhaal. Ik gun je dat je jouw onontgonnen gebied goed afgesloten kunt houden, zodat het geen onrust oproept (kan dat eigenlijk) óf dat je ontdekt dat er ook mooie schatten verborgen liggen in dat deel .(maar ja, dan kom je ook die ander dingen tegen)

wegwezen Jan, hup op de fiets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers,

 

Na een lange tijd van het forum weggeweest te zijn voel ik me eigenlijk weer genoodzaakt om weer aanwezig te zijn.

Op een gegeven moment ging het vrij goed met het onder controle houden van mijn drankgebruik en soms merkte ik dat door het forum steeds maar

met alcohol bezig bleef terwijl daar in de praktijk geen sprake meer van was.

Soms vond ik dat best moeilijk omdat het ook wel eens een trigger kon zijn.

Helaas gaat het de laatste tijd met enige regelmaat weer eens mis al weet ik wel vrij snel de draad weer op te pakken.

Daarom leek het mij verstandig om weer te verschijnen.

Het spijt mij dat ik zo onverwachts en zonder melding ervan ineens verdwenen was.

Dat was niet erg netjes maar de oudgedienden ben ik nooit vergeten. Vaak gedacht hoe het een ieder verging.

Moet nog wel weer wat bij lezen en kennis maken met nieuwe frummers :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Sooth, Tja soms zit het mee en soms zit het tegen.

Twee jaar geleden heb ik mijn enkel gebroken en heb daar reflex dystrofie aan over gehouden.

Dat heeft veel toestanden met zich meegebracht. Kon in het begin niet meer staan op mijn voet en had ondraaglijk veel pijn de hele dag.

Was erg op binnen zijn aangewezen terwijl ik een echt buitenmens ben. Ook was mijn concentratie volledig weg door de overstemming van de pijn.

Op een gegeven moment werd ik zo gek van dat alles dat ik bij mijn huisarts om euthanasie heb gevraagd. Die daar niet onwillig tegenover stond.

Gelukkig gaat het de laatste tijd wel weer beter en kan al weer aardige stukken wandelen e.d.

Maar het heeft veel in pact gehad op mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...