Mariposa Geplaatst 23 april Rapport Geplaatst 23 april 46 minuten geleden zei Quinn: Wees maar dankbaar dat je geen reden hebt om zo intens te kunnen haten. Daar heb jij geen weet van, misschien heb ik wel mijn redenen maar doe ik er niets meer mee.
Reacher Geplaatst 24 april Auteur Rapport Geplaatst 24 april Ik heb vandaag contact gehad met mijn advocaat en de procedure om mijn naam te veranderen is officieel van start gegaan. 🥳 Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 24 april Rapport Geplaatst 24 april Plaatsvervangend trots. Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 24 april Rapport Geplaatst 24 april Reacher2? Of wordt het echt heul iets anders? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 24 april Auteur Rapport Geplaatst 24 april Het wordt nu Tom Cruise. Dat was de acteur die Jack Reacher speelde (badly) in de films. 🙃
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Tjee @Reacherwat een mooie stap. Hoe veel tijd neemt dat? Mooi is misschien het woord helemaal niet. Maar ik kan me voorstellen dat het wel voelt alsof je je eigen pad nog meer gaat kiezen. En dat vind ik mooi. 1 uur geleden bewerkt door Lika Toevoeging
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden