Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari 2017


Vasja

Aanbevolen berichten

Bor!!

Laat me niet alleen met al die gekken hier!!

Waren t de zoutmopjes die t hem deden want ik vond ze smaakloos (get it ;-) )

Of de monoloog van...remember ignorence is bliss..

Of ik die je koeken wil pikken. Zou logisch zijn met die wilde eetbuien van je. Maar t was maar een grapje.

Niet van dat slaan, dat wil ik wel af en toe.

Maar in mijn verdediging: ik heb ook al een paar haren uitgetrokken van spirit in t verleden, heb bolletje ook al tegen de schenen gestampt, expres op lady jane haar tenen gaan staan...en ga maar door...

En ik hou van ze allemaal.

Vonneke doe ik niets want je weet t miss niet maar da is een struise meid (schrik van)

Drinken laat je maar. Ni goe voor den tikker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lika dank je wel :heart:

je hoeft niet te reageren, hoor.

ik was hier een tijdje terug begonnen met m'n verhaal van m'n aandoening en vind dat ik nu

zo af en toe even moet laten weten hoe het er voor staat. 't is een langdurig en traag verhaal,

heb er veel hinder van, maar er is gelukkig nog een hoop te genieten in het leven.

ik heb bijvoorbeeld heel goed geslapen en heb elke ochtend moeite om

weer een beetje bij de les te komen.

dit forum helpt me enorm door de 'lege plekjes' van de dag heen.

dit forum helpt me, door hier te lezen, ook om dankbaar te zijn voor het feit dat ik niet meer hoef te drinken.

 

jannigje, ik word hier wel vaker kontje genoemd, al dan niet als gevolg van spellingcontrole..

de moderator heeft er nog nooit wat aan gedaan, dus het zal niet als beledigend of schuttingtaal worden

aangemerkt... en zelf zit ik er ook niet zo mee :heart:

 

en dan nog borretje: irritant, vervelend, maf, verrassend en lief.. ik blijf er bij, ik vind je een mooi mens. wees voorzichtig met jezelf :heart:

 

 

3x :heart: (nu 4) in 1 bericht maakt dit -voor mijn doen- een hartig berichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem mijn naam dan gewoon Fleutje en doe niet zo kinderachtig als je nu doet. Wat Ik schreef aan Bor is 100% uit eigen ervaringen, zowel bloeddruk, roken, drank als meegaan in drama's. Dat drama-en wat ik Bor stelselmatig vond doen is erg slecht voor je bloeddruk......het kost nogal wat om dag na dag zo'n heel drama op te pompen en op een forum de hele tijd in de lucht te houden. Bij mij was het 2 jaar terug met het suicide dramastory van die vriendin, ik ging er helemaal in mee en kopje onder. Zij kwam niet los van die dramalaag, en ik ging er in mee. En ik heb ook zo mijn eigen demonen waar ik het lastig vind om mee om te gaan. Die ik kan aankijken doorvoelen of er een heel drama van kan maken in mijn eigen hoofd en ook een theatraal toneelstuk over zou kunnen opvoeren. Dat dramaverhaal van die vriendin en hoe ik mij daarin mee liet slepen samen met drinken bracht mij in de ziektewet. Ik mocht niet meer werken door een veel te hoge bloeddruk. Uit die herkenning schreef ik naar Bor. En ik deed dat uit betrokkenheid met de echte persoon achter het personage Bor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier ook weer up and running. Beterschap Vol, goed om even rustiger aan te doen. Daan, extra veel succes vandaag. Wat is je plan voor de moeilijke momenten?Maak er een goede dag van allemaal en hoid je grote doel voor ogen. Einde motivational speech.

Sterkte Kohtje. Hoop zo dat het allemaal weer wat opknapt.

Dagpact

Lars

Danielle

Hallo

Lieselotje

kohtje

Nadia

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
Lars
Danielle
Hallo
Lieselotje
kohtje
Nadia
Quinn

stekker

 

zit je ook te 'klooien' op een telefoon of zo, of weet je gewoon niet hoe je het laatstgenoemde dagpact

moet kopiëren en plakken? :sun:

fijn dat je ook weer besloten hebt om vandaag niet te drinken. en geniet van je bloemen.

denk er om een extra grote bos te kopen, nuchter zie je ze immers niet dubbel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...