Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Zit al aan de ibuprofen 600 die ik vN het ziekenhuis mee kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dank Lika. En ik kwijl ook nog Vol, Meya en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik had ook een enorme bolle kaak, dat had ik er maar niet bij vermeld. De pijn is wel beheersbaar met paracetamolletjes, daar mag je er best een boel van eten. Eten kon ik alleen maar vloeibaar of met hele kleine hapjes op een vorkje, maar dat duurt maar een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 ...of ibuprofen, kennook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Oh, super een kwijlende hamster. Die wil ik voor mijn verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Nou dat is een mooi vooruitzicht Asterix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Pak mezelf wel in Lika! Strik erom en klaar Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Lees ik toch gelijk: " knaagt nog even verder..." Is geen klagen hoor. Pijn in je mond is heel ellendig. Je kunt er zo weinig aan doen. sterkte lieve Sbs Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Jongste komt thuis kijkt verbaasd naar die zwelling op mijn kaak. Ik zei dat ze toch mijn verstandskies eruit ging halen. 'Ja zegt ze 'maar wat hebben ze er dan in gestopt?' Ik vind het een leuke om te onthouden! lady jane, lidia, Vol en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 je hebt excuses en excuses, singbluesilver. als ik me echt te beroerd voel om naar een meeting te gaan dan ga ik niet. het is wat anders als ik te beroerd ben om naar een meeting te gaan. dat heeft niets met ziek zijn te maken maar met zin.. in dat laatste geval ga ik tóch en heb ik daar achteraf een goed gevoel over. maar ziek/beroerd zijn, echt ziek/beroerd mag óók. sterkte. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ja, dat doet flink pijn. Ik voelde me ook een hele pief toen ik het ZH uit liep, zo van, goh, dat viel nog wel mee. Enne, dat kwijlen wat jij doet, bah, viestert! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ibuprofen is Behalve een pijnstiller ook een uitstekende ontstekingremmer. Een wond in de mond is altijd een infectiegevaar wan tv mond zit vol bacteriën zeker als je door pijn niet goed kan poetsen. Dus ook daarom Ibuprofen.....behalve voor mij dan. Mijn bloedstolling is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik zie het helemaal voor me, SBS. Hopelijk ben je gauw weer de oude. rapilos, Singbluesilver, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 In de serie 'hou ik het droog of hou ik het niet droog?' ga ik nu met mijn kinderen testen of het ijs op de sloot achter ons huis sterk genoeg is Singbluesilver en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dat ziet er dan wel weer schattig uit! Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Oei dat is een spannende Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 voor de zekerheid toch even op het dagpact, meya? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Sbs, Singbluesilver en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ha, de laatste postings doen me tenminste weer glimlachen Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hub dan moet je eens het adres vragen van de tandarts van Jopie, das pas een schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Hoop dat het geen al te diepe sloot is, nat pak is niks aan met deze kou. In het kader van de vrolijkheid, mijn psych zei allerlei verstandige dingen, maar het kwam neer op sufferd, ga dan gewoon dit weekend naar huis om even weer echt contact te voelen. Note to self: ophouden met alleen alles en niks te zien. lady jane, Sita2, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Bij het woord mannen sauna denkt iedereen hetzelfde, dus houd dit gewoon voor jezelf. Moet dan werkelijk alles bespreekbaar zijn? Nou Hue alleen iedereen waarschuwen geen zeep te laten vallen, en zeeeeeeker niet oprapen haddock, lady jane, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Droog en veilig weer binnen. Nog geen halve centimeter ijs Singbluesilver en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Niet oprapen? Waarom moet je dan de zeep laten vallen? Nou iets laten vallen doe je vaak per ongeluk, als je het opraapt krijg je een ongeluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Bolletje, houd moed meis. Mijn ervaring met seroxat was dat het de eerste zes weken bepaald niet beter werd: duizelig, vieze droge mond, en het gevoel onder water te zitten in een aquarium met enorm vieze ramen. Van de een op de andere dag was het of de gordijnen opengeschoven werden. Ik duim voor je dat jij dat ook mee gaat maken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden