Spring naar bijdragen

Di 17 jan

fleurtje

Aanbevolen berichten

Ik had ook een enorme bolle kaak, dat had ik er maar niet bij vermeld.

De pijn is wel beheersbaar met paracetamolletjes, daar mag je er best een boel van eten.

Eten kon ik alleen maar vloeibaar of met hele kleine hapjes op een vorkje, maar dat duurt maar een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt excuses en excuses, singbluesilver.

als ik me echt te beroerd voel om naar een meeting te gaan dan ga ik niet.

het is wat anders als ik te beroerd ben om naar een meeting te gaan. dat heeft niets met ziek zijn te

maken maar met zin.. in dat laatste geval ga ik tóch en heb ik daar achteraf een goed gevoel over.

maar ziek/beroerd zijn, echt ziek/beroerd mag óók.

sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ibuprofen is Behalve een pijnstiller ook een uitstekende ontstekingremmer. Een wond in de mond is altijd een infectiegevaar wan tv mond zit vol bacteriën zeker als je door pijn niet goed kan poetsen. Dus ook daarom Ibuprofen.....behalve voor mij dan. Mijn bloedstolling is niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat het geen al te diepe sloot is, nat pak is niks aan met deze kou.

In het kader van de vrolijkheid, mijn psych zei allerlei verstandige dingen, maar het kwam neer op sufferd, ga dan gewoon dit weekend naar huis om even weer echt contact te voelen. Note to self: ophouden met alleen alles en niks te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, houd moed meis. Mijn ervaring met seroxat was dat het de eerste zes weken bepaald niet beter werd: duizelig, vieze droge mond, en het gevoel onder water te zitten in een aquarium met enorm vieze ramen. Van de een op de andere dag was het of de gordijnen opengeschoven werden.

Ik duim voor je dat jij dat ook mee gaat maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...