Spring naar bijdragen

Di 17 jan


fleurtje

Aanbevolen berichten

Dank jullie wel voor de reacties Zeker de positieve ervaringen. Ik ben nu de zesde dag bezig en de medicatie is vanochtend verhoogd van 10 naar 20 mg.

Dus maar kijken. Maar blijf a,u,b,positieve ervaringen schrijven.

Een vraagje. Verdwijnen die bijverschijnselen ineens of ebt dat langzaam weg?

Een opnamen zit er niet in. Ik voel me al lang @#$@ maar volgens mijn psych. gaat het goed met mij en heb ik geen winterdepressie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol

Je vraagt om positieve ervaringen.

De mijne dan, ook al Is ie al.geschreven

(en Had ik t niet beter kunnen omschrijven):

Ineens, na een week of 4 a 6 gaat de zon schijnen.

Kijk je terug naar de drie dagen ervoor

en realiseer je je dat t lekker gaat

gewoon wat makkelijk Is.

"O ja...zou dat nou van dat spul komen?"

Zoiets......

Kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sing, dat zou ik ook wel willen en heb dat in het verleden ook wel gedacht. Maar dat gaat niet...

 

Het hoort bij een forum, of dit forum, denk ik. De zaken betijen wel weer, tot een volgende gevalletje.

Probeer er overheen te stappen, op jezelf te focussen. Dan probeer ik dat ook weer ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars je moet alles kunnen delen, maar wel met de gedachte is het slim of niet.

Soms dingen voor jezelf houden prima, wil je het echt kwijt, misschien op een andere manier.

Erg mee oneens. Dit draait het totaal om. Hierin zou de manier van reageren verkeerd zijn en de reactie over zich afroepen. Iemand die oprecht uit zijn eigen ervaringen deelt doet dit altijd goed. Diegene hoeft zich niet af te vragen of het wel gezegd mag worden of dat de manier goed is....

Wellicht hoogstens met overbodige details maar woorden als mannensauna en mensen die zich terugtrekken in een relaxruimte....kom op zeg. Dat is toch heel beschaafd voor mensen die liefde bij elkaar proberen te vinden. Daarover schrijven wat kan daar nu verkeerd aan zijn? Waarom alles zo omdraaien?

Als je er in je bekrompenheid niet tegen kan dat liefde delen ook tussen mannen gebeurd.....deal with it! Ga eens op onderzoek naar je eigen taboes en kijk of je zelf niet meer open minded kan worden in plaats van de ander de les te lezen dat de manier van reageren niet oké zou zijn. En seks tussen twee mannen die dit vrijwillig doen vergelijken met een kat nemen.....dat is geen humor...dat is weer een belediging en iemand beknotten in de vrijheid van zijn seksualiteit.

Ben er weg van. Moet werken en dat is maar goed ook. Zit mij hoog dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt positief worden we hier ook niet van nee.van deze discussies op de dagdraad.

Ik zou alles wel uit willen gummen en teruggaan naar hoe het 2 dagen geleden was.

Ongedaan maken kan niet. Er mee stoppen en het verder laten rusten wel.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen om het maar over alledaagse zaken te hebben; verdoving helemal uitgewerkt, de pijnstillers doen niet wat ik wil en met een enorme zwelling op mijn kaak zie ik eruit als een hamster. Van te voren bedacht geen smoezen te gaan gebruiken om niet naar die meeting te gaan vanavond maar denk toch echt dat ik dat niet ga redden straks.

Je had toch gelijk Asterix. Mond gaatbijna niet open en eten wil dus ook niet.

*even klagen mag vind ik nu*

bewerkt door Singbluesilver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...