Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Huh ik als eerste vandaag? Goedemorgen Dagpact Sbs Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Dagpact Sbs billy1981 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen Dagpact Sbs billy 1981 Momentum Tot later Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen Dagpact Sbs billy 1981 Momentum Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen allemaal, Mijn kat was wel heel vervelend vanaf vanmorgen 4 uur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Nieuwe week, nieuwe kansen. Bij smart las ik de opmerking "probeer van elke dag wat goeds te maken", dus, here goes nothing. Goedemorgen. Dagpact Sbs billy 1981 Momentum Lika Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goede morgen allemaal! Pff wat een nacht.. 101 keer wakker geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Hier ook weer slechte nacht. Dagpact stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Erg vervelend Stekker.. Succes met doorkomen van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen frummers. Hier voor de verandering heerlijk geslapen. Buiten is het al licht aan het worden, droog, windstil en niet koud. Binnnen is het lekker warm, branden de lichtjes en staan koffie en thee klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 AR heel veel succes op je nieuwe plek, wat ga jij goed man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Meiden naar school! Ik duik er weer even in. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Nog even slingers ophangen en dan aan de slag hier. ] Van harte An, hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Taart zo rond tien uur even hier brengen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen. Dagpact Sbs billy 1981 Momentum Lika Quinn Stekker Bor Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 ik heb mijn demente kater voor het eerst in 10 jaar opgesloten in de keuken zodat ik niet wakker werd van zijn gekrijs. Nu werd ik wakker van de stilte . Maar vannacht weer dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Albert, ik hoop dat je je thuis en veilig gaat voelen op je nieuwe plek. Kerstboompje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Foto's op de app van kerstboom versierende kinderen. Vet feestelijk. Zaterdag naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Dan heb je wat moois om naar uit te kijken quinn! Lady jane: prima oplossing zo nu nog even wennen aan de stilte! Quinn en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorguh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen! 12 dagen droog nu en nog altijd is de nachtrust abominabel. Sluit mij aan bij het dagpact, vanavond naar de plaatselijke AA, er is een open avond maar ik neem geen gezinsleden mee... Dagpact Sbs billy 1981Momentum LikaQuinnStekkerBorNadia Ragnar 19 december 2016 bewerkt door Ragnar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Dat is mooi nieuws Bor. Kun je vast wel wat leuks bedenken om die extra tijd in te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Fijn Bor, het vertrouwen dat je krijgt! Maak er wat van hè.... Ook fijn voor jou Quinn, met de kerst naar huis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Goedemorgen! 12 dagen droog nu en nog altijd is de nachtrust abominabel. Sluit mij aan bij het dagpact, vanavond naar de plaatselijke AA, er is een open avond maar ik neem geen gezinsleden mee... Dagpact Sbs billy 1981 Momentum Lika Quinn Stekker Bor Nadia Ragnar Tine Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Fijne dag allemaal!! De zon schijnt....maar t belangrijkste is dat ik hem weer zie!! Pff uit die somberheid gekropen....mede door geen jww te nemen!! Zit weer op de rit!! En straks ook in de arreslee!! Jannigje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Klinkt goed Tine! Hier met knikkende knieën naar bedrijfsarts. Daarna door naar therapie kan ik gelijk weer alles van me afkletsen. Adem in adem uit en bij mezelf blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden