Goedehoop Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Dat leest best fijn... Rust...het besef dat je dit doet om er beter van te worden. Je bent sterk en dapper. Fijne dag! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Knuffel voor jou. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Hoe is het Silver? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 9 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Het gaat redelijk. Het hier zijn went helaas doet de medicatie nog niks maar ben volgens mij wel minder onrustig in mijn hoofd en lijf. Heb hier natuurlijk ook alle rust. Ik heb me er maar hij neergelegd inderdaad dat dit nu de beste plek is waar ik zijn kan en dat dit nodig is om straks uit dat dal te kunnen klimmen. Daar vertrouw ik dan maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Knapperik ❤️ Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2017 Fijn om van je te horen, sbs! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Heel goed Silver ^^ Sterkte! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Thanks allemaal ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Ook van mij SBS veel sterkte en beterschap. Je hebt nu de juiste hulp en begeleiding en het zonnetje zal straks weer een keertje gaan schijnen. Wat is nu het plan qua aanpak voor je in de instelling? Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Zaterdag ben je al weer 5 maanden droog. Dat is in elk geval een prestatie die staat als een klok. Gefeliciteerd, SBS! Singbluesilver, Lika en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Maar nu haal ik twee uitdrukkingen door elkaar, sorry. Die prestatie staat als een huis, en die uitspraak klinkt op zijn beurt weer als een klok. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 11 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Inderdaad bob. Bedankt. ja toch alweer 5 maanden droog vandaag. Situatie nu verre van stabiel, qua stemming dan. Maar drinken doe ik in ieder geval niet!!! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 Vijf maanden? Wauw...da's keilang!....Ok..je voelt je niet stabiel....maar je drinkt niet! Topper! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Ik ben hier bezig met een hele grote legpuzzel. Misschien moet ik mezelf ook zien als een legpuzzel: stukje voor stukje en niet ieder stukje ligt in 1x goed. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 4 minuten geleden zei Singbluesilver: Ik ben hier bezig met een hele grote legpuzzel. Misschien moet ik mezelf ook zien als een legpuzzel: stukje voor stukje en niet ieder stukje ligt in 1x goed. Zo zie ik het ook wel een beetje, Sbs. Een grote legpuzzel en niet ieder stukje ligt in één keer goed.. maar ook: soms zoek je je een ongeluk naar een stukje dat je wel voor ogen hebt maar niet in de puinzooi kunt vinden. En ook: soms komt er een dolle hond, een goedwillend persoon, een onbenul, een kwaadwillend persoon, een windvlaag, een inzicht, een theorie, kortom een omstandigheid voorbij die de bijna affe puzzel helemaal of voor een groot deel weer door elkaar husselt... kun je weer opnieuw beginnen. Ik denk wel eens: die puzzel komt nóóit af.. maar het bezig zijn met die puzzel is nou nét wat het leven is. Hij hoeft niet áf, als ik er maar mee bezig blijf. basta, Singbluesilver en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 (Iemand vond dit bericht mooi.) Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Ik vind mezelf niet dapper Lars. Maar dat is ook wel een beetje ons probleem denk ik. Ik vind jou namelijk wel dapper en mezelf niet. Terwijl ik feitelijk weet dat ik dat best een beetje ben. Maar het voelt nu nog als een mislukking. Ik hoop te weten dat het straks anders wordt. Vandaag man met de meiden op bezoek. Moeilijk als ze weer weggaan. Voel me buiten gesloten van mijn gezin. Maar toch weet ik dat dit juist de beste plek is om te zijn. Veilig. Zodat ik straks weer voor hun kan zorgen. Maar allemachtig wat is dit allemaal moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Meissie , je klinkt, ondanks alles, goed. Ik vind je ook dapper en heel krachtig. Topvrouw. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2017 Sluit zich aan bij team #silver Heb bewondering voor de openheid waarmee je deze situatie aanpakt. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja Sbs dat wat je schrijft herken ik wel. Eén van de moeilijkste dingen in een sombere periode was mijzelf een beetje te waarderen. Tegelijkertijd is het naar mijn idee de meest belangrijke voorwaarde voor herstel. Mijzelf een beetje waarderen deed mij wat ontspannen, zodat er weer lichtpuntjes te voorschijn kwamen. Goed bezig Sbs. Misschien gek, maar ik ben een beetje trots op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 13 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja Bert. Eigenwaarde is denk ik het toverwoord inderdaad waar het in de kern eigenlijk allemaal om draait. Maar helaas is mijn zelfbeeld nog niet zo positief en nu helemaal niet. Oké ik vind dat ik op de goede plek zit maar neemt niet weg dat ik er veel verdriet van heb dat het zover heeft moeten komen. Dat ik mezelf kennelijk zo heb opgebrand dat ik in een zware depressie ben geraakt en nu voor mijn eigen veiligheid op een gesloten afdeling zit. Verschrikkelijk vind ik het. Echt om te janken. Maar ik heb geen keus het is of niks of dit. En ik kies dan toch voor dit in de hoop dat het ooit beter wordt. *afwachtende houding* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Janken dan Je hebt wel een keus...en die heb je gemaakt. Opname en hulp. Daar is heel veel moed voor nodig. Afwachtende houding? Ach...even ruststand misschien....werk aan de winkel. Ga jezelf geen verwijten maken..je doet dit om er beter uit te komen. Je bent goed bezig. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Snap ik Sbs. Tijdens mijn depressie nam ik ook een afwachtende houding aan. Voor een deel logisch want het is mijn ervaring dat je niet kunt vechten tegen een depressie. Mijn lijf zij letterlijk stop, ik moest wel stilstaan. Mijn depressie was een signaal. Bert zo kun jij niet langer in het leven staan. Je moet jezelf onder ogen komen en eerlijk naar jezelf gaan kijken. Maar ik voelde me een nul, daar wil je toch niet eerlijk naar kijken? Ik ben toen heel klein begonnen. Ik heb mij een hele tijd 's avonds deze vraag gesteld. "Wat ging er goed vandaag". Klinkt raar nu ik het zo lees, maar het hielp me echt. Gelukkig kan ik mijzelf tegenwoordig wel waarderen, maar het is begonnen met die ene zin. Misschien is het niet afwachten Sbs maar een beetje de teugels laten vieren. Klink een stuk positiever. Teugels wat laten vieren, maar wel je grenzen blijven bepalen. Tijdens mijn laatste forse dip is mij dat voor het eerst gelukt. Singbluesilver en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden