Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

SBS, even je deaadje bij gelezen, na een druk weekend.

Wat goed dat je nu de tijd voor jezelf hebt en de juiste begeleiding en medicatie krijgt om uit je dal te komen! Zit natuurlijk niet mee maar ik lees al na een paar dagen dat er besef is voor de situatie bij je maar ook bij je gezin.

Topper dat je bent! Zet hem op.

Geplaatst

Vandaag gesprek gehad met psychiater. De AD gaat misschien veranderen. Dat hoor ik nog vanavond. Verder nog wat erbij omdat ik de Gedachten trein niet stil krijg. Verder probeer ik hier wat te wennen en me er wat bij neer te leggen. Vind het niet makkelijk. Ik mis thuis maar ook weer niet. Beetje dubbel. De negatieve gedachten zijn er nog en ik zit hier nu wel veilig want mijn verstandelijke stemmetje zegt dat ik geen destructieve dingen moet doen. Zo even een wandelingetje maken (onder begeleiding). En dan hopenlijk een betere nacht. Op een dag. Op een dag wordt het beter.....Daar moet ik maar op vertrouwen

Geplaatst

Ach...die gedachten trein...als we die konden stoppen..

Maar dat gaat niet...je kun er wel mee leren dealen..voor jou misschien in een wat later stadium.

Nu even rust en acceptatie van wat is.

Je doet het goed meid, je wordt er beter van...voor jezelf...vertrouwen ja  :heart:

Geplaatst

Het is zwaar. Slaap veel en probeer hier wat te wennen. Vandaag met nieuwe medicatie gestart. Vonden ze beter passen oid. Verder nog erg confronterend om hier te zijn. Confronterend voor mezelf omdat ik hier eigenlijk niet wil zijn. Maar verstandelijk weet ik dat dit nu de goede plek is. Het is veilig. Ik probeer me er wat aan over te geven en in afwachting tot de ad wat gaat doen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...