haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Ontstaan doet er weinig uit orde, dat is hoogstens vegeteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 teren op orde, dat is voor luiwammesen, die geen zin hebben in ontwikkeling vanuit chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 chaostheoriën zijn zeer intersant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 santa claus was onze vroegere kerstman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 kerstman doet nog een winterslaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 winterslaappartij, dat was vroeger een plan in de jaren 70 vorige eeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 In de jaren 70 vorige eeuw was ik een twintiger en las ik actief de krant, maar van een plan met die naam heb ik nog nooit gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 de winterslaappartij heeft de kranten ook nooit gehaald, er was een parallel met de Tegenpartij en zo hadden wij het plan van de Winterslaappartij, als oplossing voor Alle Wereldproblemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Wereldproblemen zijn het niet maar ik vind één letter van de vorige speler gebruiken bij dit woorddominospel wel heel summier, was het niet zo dat er minstens drie gebruikt moeten worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 dat er minstens drie gebruikt moeten worden, wist ik niet, maar ik zal me er in vervolg aan houden, dank je wel voor het uitleggen van de spelregels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 spelregels hier zijn altijd héél erg vrij geinterpreteerd, ik vind dat je het nog netjes doet vergeleken met sommigen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 met sommigen mensen kom ik goed overeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 over een compliment gesproken, ik word daar heel erg blij van en van een correctie kan ik diep in de put raken Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Over één ding wil ik wel duidelijk zijn; ik wou je niet een vervelend gevoel bezorgen met mijn opmerking @Artemis. Sorry als ik dat toch deed . lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 toch deed dit hartje me ook weer heel erg goed, @Yana dankjewel daarvoor lady jane en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 In de put raken moet je niet doen hoor, sommige mensen (zoals ik) kunnen het niet laten om mensen erop te wijzen dat het anders en beter moet, dat is mijn tekortkoming, niet de jouwe. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 dat is mijn tekortkoming, niet de jouwe. dat ik daar dan weer van in de put raak, het lijkt wel ganzenborden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ganzenborden heeft toch ook een regel dat je zo, huppekee, weer uit de put kunt springen? Als niet, dan wordt het tijd dat die spelregel er komt. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 (bewerkt) komt er weer een Yana tussen, kan ik weer opnieuw beginnen 20 juni 2021 bewerkt door lady jane Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 opnieuw beginnen, terug naar af en u ontvangt geen 200 euro, of met onze nieuwe regels wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 welnee, wat moet ik daar nu weer mee, ik ga wel naar zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 naar zee, gaan we alle twee, wie gaat er met ons mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Smeermiddel tussen mensen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 (bewerkt) geven is lief bedoeld maar ieder mens heeft er maar één en die kan je geen vijf minuten missen 20 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 missen niet, maar gedeelde smart is halve smart en gedeelde vreugd en liefde is dubbele vreugd en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden