lady jane Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 denk toch van niet, er zijn zoveel leuke manieren van opgewonden zijn, die bezorgen goede adrenaline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Adrenaline wordt een killer als het niveau nooit daalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 daalt bij mij altijd vrij snel tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjir Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Toe dat zeggen ze in Limburg voor dicht,maar dicht ze niet alles toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Alle stoepen zouden schoon zijn als iedereen zijn eigen stoepje veegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 je veegt snel een lastige lok uit je grauwe gezicht en ziet zowaar géén grijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 IJs is voor sommige mensen de oplossing voor alle ellende, vooral als er veel slagroom op zit. Ik persoonlijk vergeet alle leed als ik erop kan schaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 sencha thee dronk ik vaak in de sauna, sauna, wat is dat ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Weer of geen weer; er moet hardgelopen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 den, zo slank was ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Ooit was ik wel zo slank, nu zit er een buikje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 buikje aan mn zwangerschaps joggingbroek ook, mijn coronapants Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Pants  klinkt als een sexy broek .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Broek is het doordeweekse woord voor pantalon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 londense wijk met 4 letters........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Etters zijn het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 het is onrust wat heerst vanavond dus veel werken aan eigen website en forum spammen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 pammen zijn ook super verslavend, blij dat ik daar nooit aan ben begonnen Vocatus en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ben begonnen aan het voorjaar, nu nog het weer zien mee te krijgen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Krijgen nog een paar heel koude nachtjes de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 En de tijd is gekomen om werk te maken van je dromen. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 dromen in symbolen herken ik vaak pas als ik er wat mee heb gedaan, al dan niet bewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 11 uur geleden zei lady jane: pammen zijn ook super verslavend, blij dat ik daar nooit aan ben begonnen Valt wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 bewust de dominodraad door elkaar gooien, daar moet deze weegschaal wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Meer kun je niet doen Jane, ik vind het een creatieve oplossing. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden