jowan Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan ....die een dagje naar zee gaat.... Heb een fijne dag. Sita2 en Mereltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Lars. Hartstikke goed gedaan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 (bewerkt) Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Dag één. Gaan we doen. 23 augustus 2016 bewerkt door Quinn smart, basta, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen allemaal Ik doe ook weer eens mee. Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Goed van je Lars! Mupke en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het stil, windstil en bewolkt, vredig. Binnen staan koffie en thee klaar Kom maar op met die nieuwe dag. 2 maanden, dikke pluim Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goeiemorgen, Voor vakantiebegippen vroeg op. Ben de enige..o,wat heerlijjk rustig hier. Ga maar eens een bakkie maken, eitje bakken, boekje lezen... Ook wel mooi wandelweer..hmmm... Fijne dag allen. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 O, lekker Yvon! Hier schijnt het zonnetje...denk dat ik de koffie mee naar buiten neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goeiemorgen, We gaan samen weer voor een nuchtere dag ;-) Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Yvon Kruidenthee67 Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 mogguuhhh........ geen bijzonderheden hier maar wel in voor de dagpact..... Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Yvon Kruidenthee67 Lieve MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Yvon Kruidenthee67 Lieve MarQ Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Stond ik zomaar ineens op het dagpact. Lief erbij gezet. Ach...wat aardig was mijn eerste gedachte. Maarre...ik haal mijn naam er toch af. Bij mij werkt het vaak averechts. Geeft 'prestatiedruk', dus grote kans op falen. Kan mijn naam laten staan, ach voor een keertje. Maar heel principieel is dit kiezen voor mezelf. Beetje omslachtig misschien. Ik doe overigens wel mee met de nuchtere dag van vandaag Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Yvon Lieve MarQ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 En ik zie dat ook mijn naam plots op het dagpact prijkt... Lieve Lieve, het is de bedoeling dat mensen zichzelf aanmelden voor het pact. En alleen als iemand duidelijk vraagt of een ander hem/haar op het pact wil zetten wordt daar een uitzondering op gemaakt. Ik haal mijn naam er dus ook vanaf, hoe goed bedoeld het ook van je is. Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Lieve MarQ Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 jowan, wat heerlijk, veel plezier! 2 maanden, gefeliciteerd Lars! Je hebt het niet kado gekregen, dus des te mooier :-) Ik ga vandaag weer verder met het opknappen van mijn huisje, het ziet er steeds beter uit. Met een boekje in de zon is ook nog een optie. Sita2 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, ik ben ook s lekker op tijd wakker. inderdaad n stralende zon hier! Nog ff vrij. Zal ik uit mijn kluizenaarsmodus kunnen komen vandaag? Hope so!! Lars, super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 goeiemorgen frummers strand of sauna that's the question Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen, Lars, how time flies! Alweer twee maanden. Het is bijna niet te geloven. Ik had er een hard hoofd in, maar soms gebeurt er wat moois. Ga zo voort Lars. Het is misschien niet altijd leuk, maar wel beter. Op naar de drie! kruidenthee67, smart, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen allen. Lars twee maanden droog vandaag. Bij NA (Narcotics Anonymous) zou je dan "de groene sleutelhanger" kunnen ophalen. Quinn dag één. Bij NA zou je dan "de witte sleutelhanger" in ontvangst kunnen nemen. Mijlpalen en -paaltjes.. ze maken het "voor altijd" of "nooit meer" wat overzichtelijker, wat meer in kleine stukjes gehakt. Als ik er aan dacht dat ik nooit meer zou (moeten) drinken zonk me de moed wel eens een beetje in de schoenen. Maar door uit te kijken naar een volgende sleutelhanger werd het op moeilijke momenten makkelijker, net zoals de reeds behaalde sleutelhangers me deden beseffen dat als ik zo'n alcoholvrij verleden had kunnen volhouden, zo'n zelfde periode ook voor de toekomst mogelijk zou moeten zijn. De serie sleutelhangers bij NA is zodanig opgebouwd dat je er in de begintijd elke maand één in ontvangst mag nemen, dan, als je een beetje ervaring hebt met clean-zijn, moet je drie maanden "wachten" op de volgende, na een jaar cleantijd is de volgende mijlpaal/sleutelhanger een half jaar later te behalen evenals die van twee jaar cleantijd.. Als je eenmaal zóver bent kun je elk jaar, op je cleantijd"verjaardag" nogmaals een sleutelhanger in ontvangst nemen. Gaandeweg de cleantijd werd voor mij de sleutelhanger steeds minder belangrijk als persoonlijk winstpunt maar meer als punt om anderen, vooral de "nieuweren" te laten zien dat een lange cleantijd mogelijk is. Nog altijd vind ik het een bijzonder moment als ik op mijn "verjaardag" een sleutelhanger aan mijn reeks kan toevoegen. Niet dat die sleutelhangers op zich nou zo bijzonder zijn, het zijn maar gekleurde stukjes plastic met een ringetje erdoor, maar ze brengen een beetje een menselijke maat in het eeuwig durende "nooit meer" en "altijd". Tine, Quinn, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Ai, sorry Yvonne en Kruidenthee.. was nog niet volledig mee vrees ik.. nu wel.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen alle Lars goed hoor , Alle een fijne droge dag,ga maar eve in de sportschool knallen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Goedemorgen allemaal, Heerlijke dingen lees ik; strand, hangmat. Ik word helemaal blij van het vooruitzicht van zo veel mooie dagen weer! Na de koffie ga ik mijn verf-spullen pakken om de kozijnen in tuinhuis te gaan verven. Daarna badje opzetten onder de bomen en vanmiddag luieren. De meiden zijn tot 15:30 naar kindervakantiewerk, daarna kunnen ze het zwembad in ! Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Lieve MarQ Nadia Vol Dag 27 vandaag! smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dagpact:jowanSonnetjeLarsClaartjeQuinnRosaLieveMarQNadiaVol Skyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 haha Vol, betrapt☺ kindervakantiewerk, foei! strand gaat het worden inderdaag mijn volleyteam ge-appt eten voor vanavond staat klaar nu brood smeren en de trein pakken maak er net zo'n mooie dag van als jij wilt Vol, Sita2 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Lieve MarQ Nadia Vol Skyer Basta Lars, gefeliciteerd, wat een worsteling, geweldig dat het gelukt is. Zelfs ik, op grote afstand, ben er echt blij mee. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Lars, gefeliciteerdddddddd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 Dagpact: jowan Sonnetje Lars Claartje Quinn Rosa Lieve MarQ Nadia Vol Skyer Basta Tine Lars, gefeliciteerd, wat een worsteling, geweldig dat het gelukt is. Zelfs ik, op grote afstand, ben er echt blij mee. Fijne dag allemaal! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden