Quinn Geplaatst gisteren om 07:21 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:21 7 uur geleden zei stroumfke: welke psychofarmaca heb je den gekregen da je volledig out was Weet ik veel, ghb?
stroumfke Geplaatst gisteren om 13:25 Rapport Geplaatst gisteren om 13:25 6 uur geleden zei Quinn: Weet ik veel, ghb? wil je niet weten welke medicatie je neemt
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden 20 minuten geleden zei stroumfke: wil je niet weten welke medicatie je neemt Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar?
stroumfke Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 4 uur geleden zei Quinn: Nope, allang niet meer. Ik slik door wat me voorgezet wordt. En dat van woensdag wil ik al helemaal niet weten. Is dat zo raar? ik weet graag welke medicatie ik neem of welke spuit ze zetten
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: ik weet graag welke medicatie ik neem of welke spuit ze zetten Cool. Ik niet.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nou, het wordt weer licht. Het enige voordeel van deze tijd van het jaar, kortere nachten.
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Voor mij is dat wat dubbel. Ik geniet van de nacht maar heb het ook zeer graag vroeg licht (als rond vijf uur), omdat ik het fijn vind om 's morgensvroeg te fietsen of te wandelen terwijl de rest nog slaapt en enkel de diertjes bewegen.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het is weer licht, geen mist vanmorgen en zowaar eindelijk dat zonnetje dat gisteren beloofd was... Buiten is is 'zondags stil' heerlijk. Een bakje en een bordje voor jou Quinn, en een zakje vol respect en liefs voor jou... lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mormel ik slaap slecht als het donker is. Slechte avond, slechte nacht. Maar vandaag wordt al wat beter.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Helpt bij jou niet het deels aanhouden van het licht?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Soms wel wat. Maar c slaapt het best als het goed donker is en dat vind ik belangrijker. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden