Quinn Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden Heb niet gedronken. Douche en bed nu. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik wil jullie enorm bedanken voor alle lieve woorden. Ze komen binnen, keihard. Als ik weer in normalere staat ben, kom ik er zeker op terug. Reacher en Francoise reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Een goeie dag gewenst Quinn, geef jezelf een knuffel van mij. lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) X Ik ben een idioot. Daar komt het op neer. Stukken bij elkaar vegen, proberen te helen. Stom, ongelofelijk stom. 11 uur geleden bewerkt door Quinn
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Boos zijn op jezelf, teleurgesteld zijn in jezelf, zelfhaat : het leidt tot willen verdoven. En dat verdoven leidt weer tot… Ontzettend clichématige suggestie van mij maar drie dingen schrijven waar je blij mee bent/dankbaar voor bent? Je hoofd moet naar een meer neutrale rustiger stand 🧡 Francoise reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Tot geweld dit keer. Voor nu ben ik kapot en intens verdrietig. Sorry dat het zo melodramatisch klinkt. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heb je wel goed de wonden ontsmet en verbonden? Of heb je iemand anders die ernaar kan kijken voor je? Ik ben trouwens dankbaar voor jou. Als ik aan jou denk dan voel ik dat een soort van .. blij veilig. Twee vogeltjes die even tegen elkaar leunen onder een dakgoot. En vaak ook hier op het forum een heleboel andere vogeltjes die er dan bij komen. Met zijn allen de storm doorstaan.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lijf leeggegooid en niks gebroken, pijnlijke ribben, denk een paar gekneusd. Ontsmet: ja, iemand checken: nee. Ik kan nou echt geen bekenden om me heen hebben, ik zei je al, dan gaat iemand c bellen en ik wil niet dat ie overhaast terug komt.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat is waar, dat schreef je al. In de gaten houden maar en in het ergste geval naar de huisarts.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Geen zorgen. Terzijnertijd als het wel zover komt heb ik ergens een verstofte taser liggen om je op andere gedachten te brengen.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Er zijn pijnstillers, fysiek gaat wel weer over
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Reacher lijkt jou altijd te begrijpen, voor mij ben je vaak te cryptisch maar ik hoef niet alles te begrijpen. Ik stuur je warme zachtheid, ik hoop dat het bij je aankomt.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het is niet expres @Yana sommige dingen kan ik echt niet uiten. Maar de warmte is zeer welkom.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden After all, tomorrow is another day.
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) There is only the eternal now.. 1 uur geleden bewerkt door Artax slaap goed
Francoise Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve @Quinn, wees lief voor jezelf! Doe als of je zelf je beste vriendin bent ! Zeg lieve woordjes tegen jezelf en herhaal dat ! Ga voor de spiegel staan en zeg "ik hou van jou " tegen je spiegelbeeld! Wij kunnen het wel doen , maar dat helpt 5 minuten ..... ❤️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden