Gast Lars Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Een mooie morgen allen met frisse lucht en een bak koffie? Sinds wanneer staat dat verschrikkelijke Cola trouwens op het ontbijtmenu? :-) Zet dan ook maar een bord patat ofzo ernaast, dat is nog gezonder dan cola... Houd het droog vandaag en geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen frummers. Koffie thee ennnnnnn cola Inderdaad... Fleurtje houdt alleen van cola , net als Vlaams meisje trouwens, maar die heeft ook een eeuwige ban geloof ik... Buiten waait het, geen zon nog te bekennen, maar het is wel droog. En binnen is het al lekker warm weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 tomtom foto van abba is 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Ik hoef ook helemaal geen cola hoor Lars.... en op de vroege ochtend ook geen koffie. Lekker bakje thee, helpt mij om de dag rustig te beginnen.. Tot een jaar geleden begon ik met koffie, bakje thee geeft voor mij de dag een vriendelijker begin Las net nog even snel de draad van gisteren... Fleurtje succes straks bij de psych. Ik las ook En positief denken is als een trucje: na drie minuten ben je m kwijt. Ben ik het het helemaal niet mee eens... Ja, als je het gebruikt als een trucje... maar als je het integreert in je manier van leven dan werkt het wel degelijkl. En het dan ook niet alleen bij 'denken' laten... 'doen' moet er natuurlijk wel achteraan komen. Dan is een leven (over het algemeen) wel degelijk maakbaar. Heeft ook nog iets met 'keuzes' te maken.... Pffff, bakje thee dan maar... lady jane, nancy, ronja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 En zo is het maar net, Yvonne ! Goedemorgen allen. Hier weer snel naar het werk, er zit al een ladder in mijn panty, gunst, gaat het zó'n dag worden... Ach, wat kan mij het schelen, ik ga er een leuke dag van maken, jullie ook? Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Werk ze Nancy. Lange broek dan maar, rokjesdag kan altijd nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Lekker koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen Positief denken, mooie basis maar soms erg moeilijk! Ik ga het vandaag eens bewust doen. Vannacht een knus moment met mijn dochter in bed, ze was bang van geluiden buiten. Gerustgesteld en weer haar eigen bed in. Gaf mij nog 2 uur denk-tijd over vanalles. Oa een geweldig aanbod voor een vakantie naar ver weg, op korte termijn al. Ben daar vorig jaar op de MTB geweest, toen verliefd geworden op het land. Nu ineens de kans om er als hulpverlener te gaan 'werken' Straks baas bellen, neutraal vragen of ik mijn meivakantie kan verzetten nog! smart, Skip, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Wow... klinkt hartstikke goed Vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goeie morgen Ik hoop dat het lukt Vol zou erg fijn zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Albert jowan leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Albert jowan leila mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen. Ik ga vanaf vandaag mee doen! een fijne dag allen klontje, Skip, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Ik ga er vandoor luitjes, druk dagje vandaag. Ik zie een heel voorzichtig zonnetje hier... Maak er wat moois van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Mikki... heeeeeeel veel succes mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Hartstikke goed Mikki. Heel veel succes, je kan het. mikki reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Môgge. jOwan, nog bedankt voor je uitleg gisteren. Ze kunnen wat tegenwoordig, hè? Ik snap er soms de ballen van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 goeiemorgen frummers. vroeg opgestaan om veel achterstalligs weg te werken. hup in de benen dus. Vol, wow! Sjaloers op als ik je lees grijp je kans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Albert jowan leila mikki Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Vandaag de hele dag vrij !! Jaaa, jullie lezen het goed ;DE HELE DAG VRIJ ! Dus, al uitgeslapen tot 8.00 uur Ontbeten, ochtendgym op t.v. Afspraak met kapper gemaakt, was in de machine gekieperd En nu een lekker bakkie koffie, en even jullie goedemorgen wensen. nancy, Yogajuf, smart en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 En "mijn vind ik leuk" knop, doet het gelukkig ook weer (met dank aan yogajuf) Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Drukke dag voor de boeg Agnieta ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden