Spring naar bijdragen

Woensdag 9 maart 2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Goeie avond

 

Bijzondere draad met vele invalshoeken

Mooi

 

Kwestie van focus verleggen

En van taal cq mindset

 

Vertrouwen

 

Work in progress hier

Later wellicht meer

 

Fijne nacht allen.

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik er over nadenk wie van het lijstje succesvolle stoppers een minderaar was tussen drinken en stoppen dan is dat iedereen. Allemaal mensen die voor mij als voorbeeld dienen hebben gedacht gematigd te kunnen drinken, ik ook. Dat zie ik niet als verspilde moeite en energie van was ik maar eerder gestopt. Tussen liggen en lopen gaat een kind ook eerst kruipen en dan vraag je je ook niet af waarom dat kind niet direct opstaat en loopt.....

 

Ik heb veel geleerd van dat vallen opstaan proberen niet lukken en ik herinner me zat mensen hier op adb die het belang en de voordelen van het echte stoppen wilde vertellen. Maar ik deed het pas toen ik er zelf aan toe was. Gelukkig mocht ik als minderaar ook een plekkie hier hebben zodat ik nu als stopper al een plek heb en mensen om me heen waar ik steun van ervaar.

 

Zo zwart wit is het niet.....we zijn allemaal maar mensen. En degene die kan scheiden en oordelen in zwart en wit, de pretenties heeft om zodanig te oordelen over medemensen......doe eens een ego check! Je kan pas dusdanig oordelen als je in iemands schoenen gestaan hebt en dat hebben we niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alleen voor mijzelf spreken, ik blijk geen minderaar te kunnen zijn. Ik dacht het wel, hoopte het eigenlijk, maar ik heb gemerkt dat het voor mij niet werkt.

Als ik adb wil zijn en dat wil ik, dan moet ik stoppen.

Dus voor mij is het alles of niets, maar dat kan voor iedereen anders zijn.

Nu maar naar bed.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...