Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Gast Lars

Stoppen

Aanbevolen berichten

Ik heb niet echt woorden , Lars. Ik wens je vooral dat je de rust krijgt waar je al een poos naar verlangt. En ook dat je reis rustig en vredig mag gaan. 

:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:heart: 

Mijn god wat doet het me verdriet, terwijl ik blij voor jou zou moeten zijn. Maar dat ben ik óók.

Ik ga je zo ontzettend missen en mis je al. Ga goed , lieve lieve lieve lieve Lars. Dank dat je hier schreef.

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rust zacht, Lars. Ik ben blij dat ik je op dit forum heb mogen meemaken. Het voelde als een echte vriendschap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen woorden,  je hebt een grote impact bij mij achter gelaten :heart:

Ik zal je hier missen 

bewerkt door reboot

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben stil en verdrietig,  hoe dat toch werkt zo'n forum.  Een man die ik in principe niet ken en nooit ontmoet heb , die zoveel voor je is gaan betekenen . Mede door Lars is dit forum , ik noem de dagdraad en dagpact levend gebleven . Dank je Lars voor wie je was :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rust zacht Lars. Zal je missen op het forum. Ik vind het mooi dat je de laatste tijd van je leven de alcohol de baas was, juist op de momenten waarop je het moeilijk had. Respect, dat je niet hebt opgegeven, ook dat je jezelf op het jaarpact hebt gezet. Het is jammer dat je geen getuige meer kunt zijn op het huwelijk van je dochter. Maar ik ben blij voor je dat je nu rust hebt. :heart: lieve mopperkont.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...