Tine Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dag Lars goede reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Nogmaals dag lieve Lars!! Wederom met tranen in mij ogen. Blij dat ik je heb mogen meemaken!! Mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dag lieverd, mijn laatste groet aan jou. Met tranen in mijn ogen, bedankt dat jij er voor mij was. Ga je zo missen maar jouw bevrijding is meer waard dan whatever. Dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2019 Dag Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RonDeV Geplaatst 23 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2019 Heftig dit te lezen...was even weg van het forum. Dit was 1 van de draadjes die ik volledig heb gelezen en me hielp de stap te nemen hulp te zoeken en te stoppen met drinken. Rust zacht Erizo en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2019 35 minuten geleden zei Cleo66: Ik mis je Lars Ik ook, ik verwacht hem elke dag te lezen en realiseer me dan opeens weer dat hij er niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ik mis je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ik mis hem ook hier. Hij was altijd zo vanzelfsprekend aanwezig. Gek hoor om hem niet meer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Lieve Lars, ik mis je zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2020 Lief -tje. Moeilijk dit. Ik hou van je. Ik mis je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2020 Ik denk ook nog vaak aan je, heel vaak zelfs Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 -tje, het is weer jouw sterfdag. Het forum is niet meer hetzelfde zonder jou, maar deze nieuwe vorm is ook goed. We leren nog steeds, helpen elkaar nog steeds. Dit liedje is voor jou: Friend of ours. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Hé Lars, you will always be the Statler to my Waldorf. Je wordt hier nog vaak genoemd en gemist. Vandaag een extra ijsje en als er een trein langskomt, zal ik even zwaaien. Ik ben blij dat jij mijn vriend was. Jannigje, Reacher en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Jannigje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Reacher en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik luister naar de muziek van @Reacher, zie het ijsbeertje bij @Quinn en ik huil. Om jou, om mij.... Je had vast nooit kunnen bedenken hoe vaak ik nog aan je denk en je nog mis. En inderdaad, meerdere mensen hier. Ik hoop zo dat je het nu goed hebt, waar je ook bent. Tine en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei Rapport Share Geplaatst 15 mei Vijf jaar... je bent niet vergeten vriend. Reacher, Rosee, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei Rapport Share Geplaatst 15 mei -tje… Vijf jaar. Het lijkt een eeuwigheid. Quinn, lady jane, Yvonne en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 mei Rapport Share Geplaatst 15 mei Jannigje, Reacher, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei Nee, @Lars je bent niet vergeten. Jouw telefoonnummer staat nog steeds in mijn telefoon en soms stuur ik je nog een Apple, dan praat ik nog even tegen je.💖 Quinn, lady jane en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden