Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Gisteren gedronken en ja nu wil ik meer proberen om vol te houden om niet te gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Nee dat zie ik zelf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ik start volgende week bij nieuwe psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ik wil emdr hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Zou ook een idee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 We gaan het wel zien volgende week heb zoveel dingen waar ik aan zou moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Lars, er is maar één ding wat echt zou moeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Lieve Lars, Je bent veel te goed in het drinken, dus daar hoe je niet meer op te oefenen. We kennen elkaar nu al zo lang, je weet zelf perfect wanneer de dreiging eraan komt. Het is weer veel geweest (proficiat trouwens met de nieuwe spruit).. verhuis, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, alles organiseren.. dan nog eens opa weer. Ik ken het (hoewel het bij mij natuurlijk andere dingen zijn) en voel dan ook heel goed, dit is zich aan het opstapelen, ik kan hier wel door hoor, maar voel het risico toenemen. Oppassen, wapenen, aan andere dingen denken. Oh Lars wat is het gemakkelijk om dan dat glas (ahum.. weet dat het niet bij één glas blijft) te pakken en je aan de gedachte vast te houden.. zo mijn hoofd is nu weer wat leger. Je weet wat ik meestal zeg kop op.. zet je haar weer in de krullers (hihi) lak je nagels knalrood en ga er weer voor. Maar nu ga ik dat niet zeggen. Je weet beter, en je weet dat je zonder kunt, er zijn zoveel dingen waar jij goed in bent. Man wees nu toch eindelijk ook eens lief voor jezelf en niet alleen voor je omgeving. Wees trots op jezelf, maar kruip niet in die rol van waarom ik.. dikke knuffel... (hé en kop op wel hé) Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Ha Lars, denk om jezelf.... Lieve zegt het mooi. Morgen lekker naar je dochter en klein kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 En ik zou die aa groep in je buurt echt gaan opzoeken.. Echt een aanrader. En steunend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Ik kom je even een knuffel geven. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 11 uur geleden zei Jannigje: Ik kom je even een knuffel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2017 Oooohhh, dank je wel! Lief Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2017 He Lars, al veel wijze en ondersteunende woorden hier. Iets misschien heel anders, maar kun je niet wat meer uit je hoofd? Ik bedoel vaker fysiek bezig zijn bijvoorbeeld met sporten en/of handwerk. Met je handen in de aarde, timmeren etc. Dat soort dingen. Dat helpt misschien om af en toe uit te waaien, te relativeren en 'gewoon' te zijn. Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 27 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2017 Knuffel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2017 Vandaag ga ik voor de eerste keer op mijn kleindochter passen een paar uurtjes. Bijna 2 jaar geleden kreeg ik te horen dat als jij niet stopt met zuipen wil ik niet dat jullie (was nog met mijn ex) op gaan passen. Zij was 1 van de redenen dat ik hulp gezocht heb. Soms heb ik nog een terugval en drink ik een dag. Maar er is blijkbaar vertrouwen genoeg dat ik mag oppassen. Ik voel het als een beloning het was geen makkelijke tijd maar dit is het zeker waard. Ben ook wel een beetje zenuwachtig. Sta er gelukkig niet helemaal alleen voor. Mijn dochter heeft voor ze mij vroeg om op te passen hier heen gebeld. Of dit mogelijk is en als het nodig is ze mij kunnen ondersteunen. Kleindochter mag gewoon mee naar de huiskamer. Als ik hulp nodig ben dan is die er. Ze zal maar net een poep broek krijgen Ik ga proberen er van te genieten. bumperjim, Bob en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2017 Een mooi bericht, Lars. Geniet ervan dat je dit nu kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2017 via kinderen zie je vaak hoe simpel het leven ook kan zijn Lars. fijne uurtjes en nog lang nagenieten vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2017 Wat ontzettend fijn @Larsmannetje Die hele kleintjes kunnen nog zo puur zijn in hun liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Ik heb het moeilijk. Naar de psycholoog geweest en pff zal vast ergens goed voor zijn. Accepteren ja makkelijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Makkelijk gezegd, ja. Valt niet mee Lars. Soms gaat het wat beter, soms wat minder. Je doet het heel goed volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Lastig is dat hè. Kun je misschien wat dingen opschrijven of tekenen? Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 Hoi Lars, kan je misschien met iemand praten over het gesprek met de psycholoog. sterkte joh, soms is het even niet gemakkelijk helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 november 2017 Rapport Share Geplaatst 8 november 2017 He Lars....wat goed dat je dat in ieder geval ff opschrijft op je draadje. Makkelijk praten...accepteren. En ergens weet je het vast, maar dat echt doen en voelen is nie niks. Wijsheid, kalmte moedige man. Niet bij de pakken neer gaan zitten...wel tijd nemen. Rustig an. *woord aangepast door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden