smart Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2017 Klinkt goed! Blij voor je! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 ❤ jij hebt dit laten gebeuren,trots op je. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Dank je @huttula. Ik heb het niet alleen gedaan dat weet je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2017 Zonder jou was dit niet gelukt. kruidenthee67 en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2017 Nog twee dagen Lars? Spannend allemaal. Nieuw huis, nieuwe omgeving, nieuwe meubels en fiets en dan nog allemaal nieuwe mensen. Ik zou stijf staan van de spanning, maar ja, dat ben ik,. Ik hoop dat jij het kunt zien als een goede uitdaging die niet te groot voelt voor je. Man, wat gun ik jou een goed plek om te wonen: j Een eigen huis, een plek onder de zon in ieder geval van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2017 Lars, veel succes met de verhuizing! Sterkte met je afscheid en plezier met je nieuwe begin. voor in een vaasje in je nieuwe huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2017 Lars, waar ben je? Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2017 @Lars, kom je je even melden.??? Er is hier begrip, er is hier geen oordeel en, potjandoosje ,we herkennen en kennen toch allemaal het probleem? We zitten hier tenslotte niet vanwege het sproetje op onze neus. Laten we elkaar steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emerald Geplaatst 25 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2017 Veel succes met de verhuizing !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Maandag mag ik beginnen. Dan worden de meubels bezorgd. Dinsdag met schoonzoon alles in elkaar zetten. Woensdag met dochter inrichten. Donderdag op de groep en afscheid nemen. Vrijdag ga ik over. Ik hoop maar dat alles goed komt. Dat ik er wennen kan en in de groep pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Heb zoveel gezopen in 2 dagen dat ik er nu nog beroerd van ben. Lekker slim om dat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Niet slim nee Lars, maar dat is achteraf altijd makkelijk om te zeggen hè, op het moment zelf denken we daar anders over. De allereerste stap naar je iets beter voelen is in ieder geval niet opnieuw gaan drinken. En dat doe je, je staat al op de dagpact zag ik. Houd vol hoor, zorg vandaag goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Straks meer vrijheid minder controle. Al lijkt het nu ook al dat ze hier denken van hij gaat toch weg laat maar gaan. Aan de andere kant mag ik daar ook niet bezopen rond lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ik moet iets. Of naar verslavingzorg of naar de aa of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Doorgaan met een psycholoog is het advies. Ik weet het niet. Misschien gewoon maar eens aa proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Wat is er mis mee om advies psycholoog op te volgen...je loopt er nog steeds voor weg..of je onderdrukt het. Ze kennen je al aardig dat het mis zou gaan. Ook hulp vragen is een onderdeel waar je telkens tegen aan loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Hoi Lars, Ik schaam me, schrijf je op de dagdraad. Die schaamte is niet nodig...en niet helpend. Je bang dat het mis gaat..dat begrijp ik...als je vaker een terugval hebt kan dat angst oproepen. En angst is een slechte raadgever, wat weer een goede voedingsbodem is voor toch maar weer drank... Ik weet helaas hoe dat voelt. Niet fijn. Hulp is volgens mij belangrijk...in welke vorm dan ook. Ik weet niet of de psycholoog waar jij mee praat ook echt bekend is met verslavingsproblematiek. Zelf ervaar ik veel steun in mijn AA groep. Echt contact is anders dan achter pc. Ik zie op de dagdraad ook hulp aangeboden worden door bv jowan. Hulp accepteren is een stap Lars. Het is jouw verantwoordelijkheid, zelluf, maar niet alleen. Jij bent het waard en je kunt het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2017 Pfff Lars, ik sluit me volledig aan bij Harp. HUP: neem een lekker ijsje om je nieuwe leven te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 @kruidenthee67 ik krijg een nieuwe psycholoog dan. Woon een eindje uit de buurt om hier te blijven. Ik weet veel nog niet dat maakt me onzeker en misschien ook wel bang. @Harp het is mijn eigen verantwoordelijkheid maar ik ben bang dat ik die verantwoordelijkheid niet aan kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Nieuw, onzekerheid, angst...het is menselijk en logisch... Lars ik denk dat je de verantwoording wel aankunt. Stap voor stap. Het 'denken' erover, de gedachten dat je het niet kunt belemmeren je zo... Kun je daar wat mee? Is de psycholoog bekend met verslavingsproblematieken? Sterkte en succes Lars...het is een nieuwe stap, verandering...ook weer beweging. Ja, spannend, maar ook een mooi vooruitzicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 Weet ik niet ik heb nog geen psycholoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2017 (bewerkt) @Lars, dit wordt een speciale week voor jou met vast een fijne nieuwe start, spannend tuurlijk maar ook een fijn vooruitzicht. is het misschien een idee vandaag alvast eens op internet te kijken waar bij jou een aa groep in je nieuwe buurt is? Je slast twee vliegen in een klap dan: je leert direct al wat mensen in jouw nieuwe omgeving kennen. En je ervaart direct steun van elkaar. Laagdrempelig, altijd welkom etc etc. Even googlen op AA Nederland groepen. Ik weet namelijk niet of ik de link hier mag plaatsen. Succes 27 augustus 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Lars, ik was er even niet, maar dacht stiekem wel aan je hoor.... Het is eng hè? Dat mag. Ik denk dat het goedkomt. Moet je niet drinken, mallerd! Dikke zoen... 28 augustus 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Nee het is bezorgd vandaag. Morgen met schoonzoon alles in elkaar zetten. Kledingkast eettafel stoelen andere kast tv kast en klein salontafel. Oh mijn bed ook. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden