Spring naar bijdragen

Stoppen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Succes Lars. 

Weet dat er veel mensen aan je denken... 

Pak op moeilijke momenten de riem en ga samen 

met je maatje een heeeeel eind lopen... al is het 

20 keer op een dag.... 

Geplaatst

Goede morgen Lars,

Tegenvaller nummer 1. Niet gaan drinken, hoor.

Tegenvallers zijn tegenvallers. Iedereen heeft elke dag wel minstens één tegenvaller, denk ik.

De één heeft meer tegenvallers op een dag dan de ander. Altijd zo geweest, zal altijd zo blijven, denk ik.

De één heeft "oog voor" tegenvallers, de ander niet, denk ik.

Wie oog voor tegenvallers heeft, lijkt veel meer tegenvallers te hebben dan een ander, denk ik.

Voor mij, als iemand met oog voor tegenvallers, is het een hele kunst om meevallers te gaan zien.

Langzaam maar zeker, en vooral zónder drank, ben ik meer en meer oog gaan krijgen voor meevallers.

Meevallers zijn voor mij niet alleen die dingen die me met sprongen vooruit helpen, maar ook die

speciale momentjes en dingetjes die nou eens net géén tegenvallers zijn.

Ik ben gaan zien dat het tussen de tegenvallers werkelijk wemelt van de meevallers.

Ze zijn soms piepklein, niet noemenswaardig. Maar al met al wegen ze méér dan de tegenvallers.

Probeer die onopvallende momentjes en dingetjes eens te gaan zien, Lars. Ga op speur/ontdekkingstocht.

Het zijn juist dié ieniemienie's die het leven mogelijk en enigszins draaglijk maken en stemmen tot dankbaarheid.

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Geplaatst

Oh, dat zou wel eens verkeerd over kunnen komen, bedenk ik me nu.

Wat ik eigenlijk bedoel: geniet van het momentje. Blijf lekker in het nu. 

Van uur tot uur, dan blijft het te overzien. 

Wat ga je eten vanavond? Boodschappenlijstje mee en alleen dát halen.

Ik ben ook met je begaan Lars, daarom kom ik eigenlijk met mijn ongevraagde adviezen.

Ik volg je.... :rose:

Geplaatst

Lars,

Of het verstandig is, wat je hebt gedaan zal moeten blijken. Volgens mij ben je inpulsief te werk gegaan. Waarom niet eerst verwerkt, dat je vrouw je heeft laten zitten?? Waarom niet eerst met je baas geregeld te gaan werken?? Dit zijn allemaal valkuilen!!!!!

Ik wens je sterkte, dat zul je nodig hebben.

Geplaatst

Nou heftig en confronterend Lars!

Probeer een rondje boodschappen doen met een lijstje: lekkere dingen, een leuk tijdschrift, koop iets (geen alcohol!) waar je blij van wordt.

Ik weet niet of je in een grote stad woont, maar als dat zo is; boek ergens een sport massage.

Vraag je dochter op visite.

Kortom; heel pittig dit, maar maak een plan en wees aardig voor jezelf! Misschien kan je dochter mee boodschappen doen? of voor jou doen?

Zet m op he!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...