Kohtje Geplaatst 3 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2021 niet huilie, @Smaragd.. heb het goed met je voor. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 Raar dat je berichtjes zijn weggehaald ?stond niets vreemds in toch . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 je mag niet openbaar spreekbuis worden voor iemand met een ban dat is al heel lang een (ongeschreven?) regel, en de (nog weinige )oudgedienden welbekend denk ik. Omdat er zo lang niet is gemodereerd, is het waarschijnlijk ook naar de achtergrond verdwenen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2021 als mensen maar begrijpen wat we bedoelen Bor Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2021 Hé @Smaragd ik tel nog gewoon af hoor! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2021 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2021 2 uur geleden zei Cleo66: Niet gelezen wat Bor schreef , maar gaat niet goed met smar dus ? hou je bijeen lieverd Iets met een bedanken wat niet mocht. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Hoi Smaragd! Hou vol, nog een aantal dagen en je bent weer terug! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Nog even ' smaragd ben benieuwd hoe het met je gaat .. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 En bedankt hè Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 En weg is de compliment ? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Je bent net een goast hierzo @Smaragd Er was een rare opmerking geplaatst denk dat de mod hem weg gehaald heeft . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Nee Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Ha Ha jaja ... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Hahahahaha zit meer aan dynastie te denken .. 10 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 'Dronken je gal spuwen' doe je altijd tegen iemand anders, die krijgt dan een bak kots van jou over zich heen omdat jij niet in staat bent om nuchter aan te geven waar je last van hebt. Is dat verkeerd? Ach, niks is verkeerd, maar liefdevol is het niet. Als je jezelf alleen maar uit durft te spreken als je dronken bent, weet je wat je te leren hebt als je nuchter blijft. PS 'je' kun je ook lezen als 'men' lady jane en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Ik moet eerlijk gezegd wel een beetje lachen dat Smaragds draadje domineert ook zonder dat hij er is Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Tijd dat hij maar weer eens terugkomt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Emoties die geuit worden in dronkenschap staan mij altijd tegen. Ook lieve dingen die worden gezegd. Ik ben dan wantrouwend: zou je dit ook tegen me zeggen in nuchtere toestand? Heb je hier morgen weer spijt van? Etc. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 @Cleo66 herkenbaar. Ik kan die schaamte en paniek de volgende dag nog voelen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 9 uur geleden zei Bor: Waarom maak je er trouwens meteen een bak kots van. @Yana Onder invloed iets vertellen hoeft niet perse kots te zijn. Het kan ook iets heel liefs zijn wat nuchter niet lukt. Ik vind je veel te kort door de bocht. Nou, je vroeg je af of het slecht is om je gal te spuwen, dat is voor mij per definitie niets liefs. Maar je hebt natuurlijk gelijk, ik was weer erg kort door de bocht. Ik kreeg zo'n beeld van een straalbezopen iemand die iemand anders uitmaakt voor alles wat lelijk is, dat vind ik zo pijnlijk om te zien. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand na een glas wijn wél durft te zeggen: 'ik hou van je'. Het lijkt me trouwens voor ons hier op het forum geen goed idee om 'een glaasje wijn' te drinken zodat we wat losser in de omgang worden, we weten allemaal waar dat toe leidt. Dus voor ons zit er niks anders op dan leren om nuchter op een bevredigende manier met anderen om te gaan. PS. Ik vind jou reactie op mij wel mooi rustig trouwens. We gaan wel vooruit in communicatie jij en ik Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Hoi @Smaragd, het is net of we het gezellig hebben in jouw huis terwijl jij niet thuis bent . Lijkt me een rare gewaarwording voor je dat je niks terug kan zeggen, je handen zullen wel jeuken zo af en toe. Ik ben toch zó benieuwd hoe het met je gaat. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 @Smaragd volgens mij nog een paar dagen en dan ben je er weer. Koffie staat klaar! Smaragd en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 (bewerkt) Op 10-3-2021 om 11:25 zei Bor: Had het met sneeuw te maken? Ja, @Smaragd had op mijn draadje iets geschreven bij mijn foto van mijn sneeuw Zen garden. In de dagdraad heb ik daar een reactie opgeschreven. Blijkbaar heeft een van de nonnen hier dat gemeld bij de modderator. Daar kreeg ik een waarschuwingspunt voor. Eerlijk is eerlijk dacht ik. Smaragd was begonnen, dan moet hij ook een waarschuwingspunt krijgen. Dat bleek al zijn tweede te zijn. Voor mij is dit allemaal complete onzin, waar maken mensen zich druk over? 13 maart 2021 bewerkt door Roberto Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden