Lucide Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Een nieuwe dag met nieuwe kansen, Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen frummers, Buiten is het herfst, Binnen de lampjes aan en de cv een tikje hoger. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ik begin de dag met een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen, Lekker bakkie thee en daarna aan het werk. Lange dag voor de boeg. Zo geen zin in. Dagpact: Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen frummers. Na alweer een korte nacht toch redelijk fit op. De klok is iets te ver vooruitgezet las ik op het feestboek. Brrr herfst. Op zulke dagen vind ik het toch niet fijn om de hond uit te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goeiemorgen frummers, PM, sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goeiemorgen. Dagpact:LucideBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen, Ruig weer vandaag! Kopje koffie en dan aan het werk maar weer! Fijne dag iedereen, Dagpact: LucideBlondie jowan Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen, Zit al in de trein. Ook ik heb een lange dag voor de boeg. Na de groep ga ik naar yoga. Ervaren hoe het is om een intensieve dag af te sluiten met yoga. Er wordt me veel helder de laatste dagen. Een laagje dieper. Heel pijnlijk soms, maar bewustwording is de eerste stap tot verandering. Ik wens jullie een goede dag vandaag. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Een eind wandelen maar, wind mee heen, wind tegen terug...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen, bed uitgewaaid, mijn hemel...... koffie.. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen, Dank je Yoga. Lief dat je er aan denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen. Er wordt me veel helder de laatste dagen. Een laagje dieper.Heel pijnlijk soms, maar bewustwording is de eerste stap tot verandering. Zo vergaat het mij ook, Kastanje. Laagje voor laagje afschrapen werkt voor mij beter dan in één keer de spade diep de grond (=shit) in. Bewustwording is een proces dat werkt door langzaam, laagje voor laagje dus, de diepte in te gaan. In één keer de kern van de zaak willen raken bracht bij mij alleen maar (nog meer) verwarring, twijfel en onbegrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goeie morgen kanjers Moet dadelijk boodschappen doen maar heb knap veel last van m'n rug, dus maar eens een paracetamol genomen. Kijken of het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen Frumeville-bewoners! Hier met een zwaar hoofd wakker, maar wel lekker geslapen. Straks de windstoten trotseren met de post. Voor de rest Budgetbuddy taken. Zal blij zijn als dit gure weer voorbij is zodat er plantjes naar buiten kunnen. Laat die zomer maar komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 goeiemorgen Bol een warmtepleister?.....vang! en PMmeke zet m op straks he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toyoung Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goodmorning, Eerste dag niet drinken overleefd! Het begin is gemaakt, gemediteerd voordat ik ging slapen het duurde wel even voordat ik sliep maar uit eindelijk goed geslapen! Lucide en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goeie morgen Toyoung en welkom op het forum :rose: :rose: Haha Jane dank je wel. Ik weet dat ik na een heftige periode (Puck) altijd toch wat last krijg van mijn rug. Das vervelend want ik wil vandaag veel doen. Maar ff kijken. Stormt het bij jou erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 vreselijk! om 5 uur kwam er iets langsrazen met veel herrie, ik mn bed uit en kijken: was het de tuinstoel van de buren. Ik kreeg m niet ingevouwen, dus tussen de fietsrekken klemgezet. En mijn stoeltjes en tafeltje staan er nog gewoon, zwaarder dus. De kater blkeef wijselijk binnen, dat scheelt een hoop gemauw. Maar dochter zocht ook nog 2 x contact per sms en dat wekte me weer. Beetje brak dus en stijf vd zenuwen, vanmiddag de rechtbank. duimen jullie mee? rond een uur of twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toyoung Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Dankjewel bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 TY lekker actief zijn hier helpt ook welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Heb net nieuwe kaarsjes gekocht Jane dus ik kan ze weer opsteken Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Sterkte PM vandaag. Hoe laat word je geholpen? Jane ik ga ook duimen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goede morgen iedereen Jane veel succes vandaag in de rechtbank. Duimen zijn weer aan het werk gezet..... TY welkom hier. Van harte met je 1e dag.....op naar 2. Het voordeel van dit weer vind ik altijd dat ik het jammer vind om met schitterend weer te trainen in een sportschool binnen. Nu is het heerlijk toch kunnen sporten maar geen storm of regen. Daarna ga ik toch even buiten zitten......maar dan wel in het bubbelbad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Goedemorgen nog, PM ik hoop dat het goed gaat, sterkte. Jane ik duim voor je dat het positief uitpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2015 Mary sterkte vandaag :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden