Hadocque Geplaatst 25 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2022 Quinn, lady jane en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Wat vrolijks voor Rietsj en Kwin: Quinn, Etty en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ja nu móet ‘ie Voor @Etty, @Quinn en @Hadocque Hadocque en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Voor @Hadocque en @Zbb Zbb en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Speciaal voor @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 4 uur geleden zei Adri02: Heel soms raak ik op dit draadje verzeild en dan vraag ik me altijd weer af waartoe het eigenlijk dient. Er staan best vaak plaatjes op van nauwelijks bekende artiesten wat me het gevoel geeft dat het k*tmuziek is, want kennelijk verkoopt het niet, anders waren ze wel bekend geworden. En ik krijg het gevoel dat het plaatsen van die plaatjes er vooral toe dient om te laten zien van "kijk mij eens, in wat voor superelitaire muziekbubble ik mij thuisvoel". Profilering van degene die het plaatje neerzet dus, en verder niets. En dan de titel van dit draadje: "Bij welke muziek hou jij het niet droog". Ik vraag me al 10 jaar af wat daar nou mee bedoeld wordt. Ga je grienen bij dat plaatje? Of ga je zuipen bij dat plaatje? Ik heb nog steeds geen idee. Nou ja, ik moest het een keertje kwijt. Voor de rest wens ik iedereen die er wel lol aan beleeft er verder natuurlijk nog veel plezier mee. Ik weet het niet van die andere plebs die hier komen maar ik kom hier puur voor het "kijk mij eens, in wat voor superelitaire muziekbubble ik mij thuisvoel" gevoel. Ik vond de verklaring van de titel op pagina 1 (al ): Het blijkt beiden te zijn: tranen tijdens het drinken. Er komt geen incontinentie bij kijken gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 D’r doet hier maar eentje hooggeboren, behanger. Reacher en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Soms zet ik hier muziek op omdat ik iets niet onder woorden kan brengen. Soms zet ik er muziek op om een ander te steunen en op te beuren. Voor @Adri02 Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 De bedoeling van de titel is door de titelgever beschreven in de eerste post. Meer kan ik er niet van maken. Over de muziek: Heb jij anders een leuk plaatje voor ons, pittigert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Ben opgegroeid met rap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Ik hou het jammer genoeg bij alle muziek droog. Huilen kan ik al jaren niet meer. Terwijl ik dat vroeger bij elke scheet wel kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Ik hield het niet droog bij een concert van deze band. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Op 11-6-2022 om 05:57 zei ikkanhet: Ik hou het jammer genoeg bij alle muziek droog. Huilen kan ik al jaren niet meer. Terwijl ik dat vroeger bij elke scheet wel kon. Hoef je de tittel letterlijk te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 2 minuten geleden zei Claudius: Hoef je de tittel letterlijk te nemen? Nee helemaal niet. Bedoel alleen dat ik niet kan huilen. Soms best vervelend. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 (bewerkt) met deze temperaturen klopt het precies! 24 juni 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Soms kan muziek je ook gewoon raken dunkt me en soms zegt het meer dan woorden kunnen ik plaats er twee gewoon die nu iets met me doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Soms kan muziek je ook gewoon raken dunkt me en soms zegt het meer dan woorden kunnen ik plaats er twee gewoon die nu iets met me doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 (bewerkt) Mai, dikke tût. Dit, en deze man, blijft me raken. 26 juni 2022 bewerkt door Hadocque Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden