Sandro Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Zo'n mooie liedje dit. Maar het zou me verbazen als iemand hier het kent. Niet op single uitgebracht en album verkocht niet zo goed als haar eerdere albums. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Deze van hetzelfde album doet er niet voor onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Deze mist nog lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Quinn dan heb je er toch over gezien denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Musashi shame on me. Nou ja, mooi genoeg voor dubbel. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 lady jane en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Eurovision 2021 1 van de nummers die mij raakte was bij mijn broertje en gezin MALTA!!!! Maakt niet uit wie je bent, wel de boodschap nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Mijn favo, het werd 2e, zo goed!!!!!!!!! Frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Hoi Smaragd! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Djw lieve @nancyhoop dat ondanks alles goed met jou gaat. 2 onderstaande nummers hebben mij door de ban gehaald/doorgetrokken. Kan 3 weken droog staan en dan in elkaar kukelen. Hoor iedereen altijd zeggen/tikken dat alcohol zo slecht js maar is verdoving voor mij, emotieregulatie sorry. Voel mij dan beter kan mijzelf nier verlochenen. Als ik moet werken de dag ervoor drink ik nooit, dat is winst Ik wil voelen en dempen. Snap natuurlijk ook dat dat niet kan en mag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Laatste ik heb niet gedronken vandaag, zo trots op. Vrije dag en morgen oppassen op een baby dan zuip ik nooit. De verantwoordelijkheid is te groot dan Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Vrolijk kan ik van dit nummer worden Eurovision Ukraine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 (bewerkt) @spirit 27 mei 2021 bewerkt door Moeps Sorry Spirit, ik krijg de tag niet verwijderd. Mijn berichtje ging wel over de muziek van Elvis, maar niet over jou. Verwijderd want niet echt interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Renaldowaar ben je?? Kom op he, ouwe knakker Voor jou, blauw kan grauw worden maar daarna ook weer blauw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Renaldotoch nog iets meer vrolijk, sinds de 18e ben je niet meer gekomen, kom op gast! Delen he en komen, kom op voordat ik je wat aandoe Figuurlijk dan he, nog niet letterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @SmaragdRenaldo heet nu Claudius. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @knakker cadeautje. Geen Bach, maar ook mooi? Quinn, haddock en Bob reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Zwaar, zwaar kippenvel. Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Dank je wel @karin123 Waarom Claudius??? Klinkt zo Romeins, kom op mister @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Claudius ga landen weer en luister, mijn laatste, als je mij nodig hebt ben ik er okay? Hou je goed grote man. Je bent wie je bent! En maar goed ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Deze intro is ook supreme, het nummer beterder Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Goedemorgen, verkeerde draadje 29 mei 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Op 28-5-2021 om 16:36 zei Reacher: @knakker cadeautje. Geen Bach, maar ook mooi? Wat mooi, dank je wel! (Was niet voor mij, maar lekker wel geluisterd ) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden