Mormel Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart (bewerkt) Een van de favoriete nummers van mijn vrouw en ik tijdens de eerste jaren, geeft ook wel aan hoe impulsief we waren. Ook onze openingsdans en toen we thuis kwamen stond er in de voortuin een spandoek "Mormel is getrouwd en het is zijn eigen fout." 4 maart bewerkt door Mormel
bumperjim Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart (bewerkt) Fijne muziek om rustig bij te werken. Met liefs van de Vlinder https://youtu.be/8SoLPeFquLM?si=TghiZ36aVfVldSIY 4 maart bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart 🙂 Mooi zeg. Is het nog goedgekomen met die meneer? En het stormt en regent er ook nog de hele tijd.
bumperjim Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart (bewerkt) Ze hebben al een hele serie albums uitgebracht met titels die naar dood en verdoemenis verwijzen, maar ze zijn nog steeds going strong en ondanks het weer 🤣 Vlinder ziet mij wel deathmetal drummer worden maar dat beheers ik helemaal niet 😩 is vast wel vreselijk leuk om te doen, zoveel grafherrie maken 4 maart bewerkt door bumperjim
Mariposa Geplaatst 4 maart Rapport Geplaatst 4 maart Zoiets? @bumperjim Ooit heb ik een keer vooraan gestaan bij dit concert. Gekkenhuis. Allemaal stagedivers die op me af kwamen.
Mariposa Geplaatst 6 maart Rapport Geplaatst 6 maart (bewerkt) Deze hoort hier thuis. 6 maart bewerkt door Mariposa
Quinn Geplaatst 6 maart Rapport Geplaatst 6 maart Sorry mensen, deze moet weer. Mariposa, Bob en spirit reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 6 maart Rapport Geplaatst 6 maart 8 minuten geleden zei Quinn: @Senna34 about you? Vaak wel. Ik ben echt weg van deze muziek. Met name Fleetwood Mac. Ze raken mij stuk voor stuk. Als het aan mijn vader had gelegen werd ik vernoemd naar de zangeres, stevie. Ik had het prima gevonden Quinn en spirit reageerden hierop 2
Hadocque Geplaatst 6 maart Rapport Geplaatst 6 maart En toch maar iets liefs er achteraan Dr. Sardonicus. Reacher reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 7 maart Rapport Geplaatst 7 maart Ik heb deze al eens geplaatst (misschien meerdere keren), maar nu met commentaar:
Mormel Geplaatst 7 maart Rapport Geplaatst 7 maart En natuurlijk ook even het werk van de commentator plaatsen: Enfin, ook al zijn we bijna Pasen.
Mormel Geplaatst 9 maart Rapport Geplaatst 9 maart Heb deze nog maar pas geplaatst, maar kon deze live versie niet laten liggen. Eerste keer wel dat ik iets live van haar zie, het is.... speciaal. Smaragdie reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden