Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Maar omdat we niet op deze manier de dag kunnen afsluiten (althans ik niet):
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kende hun muziek hiervoor al maar dit was het nummer dat me over de streep trok om hen echt te volgen.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Maar het liedje waarbij het voor mij startte met dank aan Tour or Duty: Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Mariposa: The Meltdown lijkt mij met dit nummer zo'n groep die het heel goed zou doen in een pub-setting. Weet niet of daar in Nederland veel ervaring mee is, destijds werd dit redelijk veel gedaan in de kroegen die ik ken (schrijf destijds omdat ik al even uit het publieke nachtleven ben en niet weet of het nu nog zo vaak gebeurd). Een groep die ik wel zou willen zien in zo'n locatie: Weet dat ik hem hier al eens gepost heb. Zal proberen deze nacht de draad niet terug vol te posten. Mariposa reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) Een van de favoriete nummers van mijn vrouw en ik tijdens de eerste jaren, geeft ook wel aan hoe impulsief we waren. Ook onze openingsdans en toen we thuis kwamen stond er in de voortuin een spandoek "Mormel is getrouwd en het is zijn eigen fout." 23 uur geleden bewerkt door Mormel
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Fijne muziek om rustig bij te werken. Met liefs van de Vlinder https://youtu.be/8SoLPeFquLM?si=TghiZ36aVfVldSIY 9 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 🙂 Mooi zeg. Is het nog goedgekomen met die meneer? En het stormt en regent er ook nog de hele tijd.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ze hebben al een hele serie albums uitgebracht met titels die naar dood en verdoemenis verwijzen, maar ze zijn nog steeds going strong en ondanks het weer 🤣 Vlinder ziet mij wel deathmetal drummer worden maar dat beheers ik helemaal niet 😩 is vast wel vreselijk leuk om te doen, zoveel grafherrie maken 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zoiets? @bumperjim Ooit heb ik een keer vooraan gestaan bij dit concert. Gekkenhuis. Allemaal stagedivers die op me af kwamen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden