Lieke7777 Geplaatst 10 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2020 Maar geloof mij alle zegen komt van boven' die houd ik erin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2020 @takeiteasy geweldig weer. Moet er altijd zo om lachen en kan er van genieten. Pas wel een beetje op je privacy, al heb je regenkleding aan en ben je bijna incognito Het is en blijft een openbaar forum, straks kijken die buren mee. Ze doen maar, daar niet van. Lullen/roddelen doen ze toch al he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amber77 Geplaatst 10 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2020 Stef Bos - Rue de Moufftard https://youtu.be/o238Y-ogUxs Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Op 10-7-2020 om 18:19 zei Amber77: Stef Bos - Rue de Moufftard https://youtu.be/o238Y-ogUxs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 @Spud Hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 Qua lachen houd ik het niet droog hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 Ze breekt niet door maar zij is geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 Voor takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 (bewerkt) Voor @SanMiquelKeihard!!!!!!! 16 juli 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2020 (bewerkt) @Bor @Myle@SanMiquel @Lieke7777 @Cleo66e @nancyn natuurlijk voor iedereen hier natuurlijk. 23 juli 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging nancy en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2020 (bewerkt) Aanstekelijk deuntje! "I'd rather be drunk but at least I'm alive", verstond ik. Maar kennelijk zingt ze dat niet 25 juli 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2020 Ik heb nu al een paar dagen dit in mn hoofd zitten. Ik kan er niet meer tegen Bij deze draag ik t over aan een liefhebber. Bob en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2020 Hoe kom je erop @bumperjim? (En weer vanaf ja....) Mijn vader was een echte Urbanus liefhebber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2020 Ga jullie goed, voel de aansluiting niet meer. En wil niet mijn gehele leven filosoferen over alcohol. Veel aan jullie gehad, bedankt!! Ik ga door met leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2020 Als bepaalde mensen nog contact met mij willen, dan kunnen ze dat bepaalde mensen vragen hier, overduidelijk aan wie ze dat kunnen vragen. Doeg Gryhe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2020 @Smaragd als je dit zo schrijft maak ik me zorgen. Houd je vast man. Zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2020 @Smaragd ik maak me ook wat zorgen nu. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Lieve @Bor en ook @SanMiquel en allen hier natuurlijk. Vandaag mijn eerste Emdr sessie gehad weer. Voel me opnieuw verkracht, zoals ik ben verkracht jarenlang als kind. Moet er doorheen maar wil mij het liefst dood zuipen nu. Mijn pinpas aan mijn broertje gegeven anders had ik zeker bier gehaald, wil verdoven=niet voelen=vluchten=verstoppen.. Is goed zo, zoveel weken droog ga ik niet vergooien en dan hebben die sessies ook geen zin. Zou je appen @Bor maar heb er de kracht niet voor, ga lekker op de bank met de katten, mijn hoofd uitzetten. Probeer het van het weekend. Was zo zwaar, kan het niet goed uitleggen al is het mijn eigen leven. Het is mij aangedaan, heb nu geen invloed er meer op, wel op het droog blijven. Voelde me weer een kind, pinpas inleveren maar op eigen verzoek, ik beslis dat voor mijn veiligheid ! En ik weet dat het goed voor nu is. Fijne avond. Hoop dat het goed met iedereen gaat. Een kind van 8 mag nooit verkracht worden! Ik dacht dat het zo hoorde, nu weet ik wel beter natuurlijk. Fijne avond. https://youtu.be/GWDmm6G6TWI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 Was erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2020 Mart ken ik en gaat nu zo viraal:))))) Zo goed. Gaat een grote worden. Op het strand, gewoon wow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Een liedje voor @Bor als hart onder de riem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Voor @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden