Maja Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 66,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 58.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 69.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 74 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 119,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 102,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 december 2022 Rapport Share Geplaatst 24 december 2022 108 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2022 Rapport Share Geplaatst 25 december 2022 Goedemorgen lui, De resultaten van de afgelopen week.... Het zijn duidelijk dé dag waarop het niet helemaal gaat qua lijnen zoals het zou moeten gaan @ikkanhet, is met glans Topper van deze week geworden.... @Donder, ik hoop van harte dat je er de komende week toch weer iets bij zult hebben... En verder... lieve mensen, geniet van deze dagen en probeer het een klein beetje binnen de grenzen te houden Fijne dagen wens ik iedereen. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 54,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 58.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 70.7 Gelukkig morgen 1 januari Dan weer normaal en gezond doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 74,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 74.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 103,1 vreselijk. Ik weet wat ik moet doen, maar het lukt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 118,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 77.7 Mooi rond getal.....maar niet goed. Maandag weer strak de teugels aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 69,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 december 2022 Rapport Share Geplaatst 31 december 2022 109 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Goedemorgen lui, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. We hebben het er lekker van genomen dus. Maar er is hoop: een nieuw jaar, nieuwe ballen, nieuwe kansen. We gaan er een hartstikke groen jaar van maken. Toppers van de week zijn trouwens @Bob en @Donder, mooi mannen!!!! @Beatrix welkom hier, voor de regels hoef je geen dikke 300 pagina's door te worstelen, ze staan gewoon iedere week onder het tabelletje vermeld. Lieve mensen, we hebben weer een hele week om alles in het groen te krijgen, Succes!!! Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Sorry @Yvonne, ik probeer eraan te denken om mijn gewicht door te geven maar dat heb ik al een flink aantal keren niet gedaan zie ik. Het lukt weer niet zo goed. Dankjewel dat ik toch mee kan blijven doen. 72,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2023 Lieve Jannigje, fijn dat je tóch even wat van je laat horen. Het lukt nu even niet zo goed, maar dat gaat vast weer veranderen... Dikke knuf voor jou Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 (bewerkt) Weet niet of je mij al genoteerd had @Yvonnemaar nieuwe batterij in weegschaal gedaan omdat mijn gewicht volgens mij niet klopte en voila is dus 57,9 .......beter ook 8 januari 2023 bewerkt door ikkanhet Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 (bewerkt) 72.4 7 januari 2023 bewerkt door Freekie Na bootcamp en 3x naar wc, lichter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden