Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 94,3 Lieve @Yvonneik ga mijn gewicht nog maar 1 keer per maand doorgeven. Ik ben naar een diëtiste gegaan. Ik zou zo graag ‘gewoon’ willen eten en zijn. Zonder dieet of gedoe. Zij vertelde dat de medicatie die ik al 30 jaar slik mijn hongergevoel voedt en mijn gevoel van verzadiging stopt. Dat is het dus. Ik ga een hele lange termijn traject in voor mezelf en probeer de weegschaal even los te laten. (Moeilijk!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 70.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 77,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 113,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 88,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 103 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen, De cijfers van de afgelopen week: @rapilos is met recht Topper van de week, mooi, het gaat weer de goede kant op! @Lika, fijn dat nu duidelijk is geworden waar de schoen knelt. En prima dat je eens per maand jouw gewicht gaat doorgeven. Lieve mensen, we hebben weer een hele week om alles in het groen te krijgen... succes. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 2 minuten geleden zei Claudius: 103 Claudius, ik had het tabelletje al klaar helaas. Als ik er een wijziging in maak moet dat via Excel, vervolgens naar Paint en daarna naar de afbeeldingen, pas dan kan ik een en ander kopiëren en hier neerzetten, vandaar mijn verzoek om uiterlijk zaterdag de resultaten van de afelopen week door te geven.. Ik zal jouw gewicht er volgende week in verwerken bij het maken van de volgende tabel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marij1984 Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 57,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 84.3 meh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 70.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 78,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 115,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik ben hier toch even gaan wegen. Zal wel gaan minderen. Kon het niet laten, omdat ik me letterlijk weer lichter voelde. 93,7 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 89.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 90,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2022 69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2022 104 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen, De cijfers van de afgelopen week.... Topper van de week is @ikkanhet, mooi, verdiend. en ook @Lika krijgt de smaak weer te pakken, ook mooi. Lieve mensen, dit was alweer de laatste zondag van januari... we gaan richting lente Reden temeer om serieus aan de slag te gaan/te blijven. Succes maar weer Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 30 januari 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Dank je @Yvonneben nu ook voor de echt bezig Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 87.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 57.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 90,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden