Maja Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 91 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 69.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 115,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 100 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Ik heb geen streefdoel, maar ik ga het de komende weken wel noteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 september 2021 Rapport Share Geplaatst 11 september 2021 Geen weegschaal hier ben een weekend weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2021 Rapport Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen luitjes, De cijfers van de afgelopen week. Wat mezelf betreft: Zondag een gezellige bbq gehad en daarna niet echt meer in het ritme komen... vanaf vandaag dus weer de touwtjes strakker aantrekken.... Jane is onbetwist Topper van de week, op de hielen gezeten door Rapi, mooi dames! Claudius, wil je dat ik jou erbij zet op de lijst? Dan zal ik dat komende zondag bijwerken.... Mooi, we hebben weer een hele week om alles in het groen te krijgen.... zet um op lui!!! Succes Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kiloKilokiller regeltjes* Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week.* Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan.* Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag....* Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 12 september 2021 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 100.5 Ook wat mijn gewicht betreft niet goed bezig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 4 uur geleden zei Claudius: 100.5 Ook wat mijn gewicht betreft niet goed bezig dus. ik heb het je zondag al gevraagd: wil je dat ik jou ook op de lijst zet Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 33 minuten geleden zei Yvonne: ik heb het je zondag al gevraagd: wil je dat ik jou ook op de lijst zet Claudius? Oke is goed 100.5 85 als voorlopig streefdoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 86.9 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 59,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 Komt nog wel wat bij met drie verjaardagen op een rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 61,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 80,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 69.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 88,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 september 2021 Rapport Share Geplaatst 18 september 2021 92,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Goedemorgen, De cijfers van de afgelopen week vind je hieronder. Onbetwist Topper van de week is @Lika, op de voet gevolgd door @nancy, top dames! @Claudius welkom hier. Het is nog redelijk vroeg, maar het belooft weer een schitterende dag te worden en ook de komende dagen kunnen we nog van de zon genieten zoals het er nu uitziet. Mooie gelegenheid om nog lekker licht te eten.... Succes luitjes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 @Yvonne Wens en start moeten omgedraaid worden . 100.5 vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 Dom van mij Claudius, ik heb het aangepast Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 september 2021 Rapport Share Geplaatst 19 september 2021 101 op 19/9/2021 om 14u15. Ik ben goed bezig. Honger lijden ga ik hier direct niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 62,3 tja ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 24/9 101 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden