Bob Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 114,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 89,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2021 101,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Goedemorgen luitjes, De cijfers van de afgelopen week. Bob is met glas Topper van de week, het gaat goed Bob, mooi! We hebben weer een hele week om er 'wat' af te krijgen. Volgende week alles op groen??? @bumperjim, nog steeds geen weegschaal neem ik aan? Ik haal je er volgende week dan maar van af. Je kunt je altijd weer aanmelden als je een nieuw weegapparaat in huis hebt.... Mensen, we gaan er weer tegenaan, maak er een mooie week van.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kiloKilokiller regeltjes* Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week.* Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan.* Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag....* Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ja sorry @Yvonne het ding heeft een probleem, hij reset zich steeds als ik erop ga staan, dan weeg ik per definitie nul kilo. Geen zin om weer een andere te kopen. Ik doe wel ff niet meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 2 uur geleden zei bumperjim: Ja sorry @Yvonne het ding heeft een probleem, hij reset zich steeds als ik erop ga staan, dan weeg ik per definitie nul kilo. Geen zin om weer een andere te kopen. Ik doe wel ff niet meer mee. Is de batterij niet leeg BJ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 20 minuten geleden zei rapilos: Is de batterij niet leeg BJ ? Khad er juist een nieuwe in gedaan. Dus ik snap het niet. Maar misschien is de batterij idd een beetje moe want het is typisch zo'n raar model dat ik 10 jaar ergens heb liggen voordat ik m nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 5 uur geleden zei Yvonne: Bob is met glas Topper van de week, het gaat goed Bob, mooi! Leuke verschrijving @Yvonne:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Maar met of zonder glas, Bob = top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2021 Bob met glas frisdrank en ijsklontjes. lady jane, Lika, Artemis en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 102,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 101.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 58.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 61,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 69.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 90,1 oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 115,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 80,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 86,2 ( kiesgebeuren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2021 67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 87.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen, De resultaten van de afgelopen week. Lika is met glans Topper van de week... (Bob, sorry, uiteraard was jij het vorige week, die 'n' had erbij gehoord ) Jim, ik heb je er toch nog maar op laten staan... een nieuwe batterij toch nog even proberen misschien? En verder..... de zomer loopt tegen zijn eindje. Reden temeer om weer even extra op te letten.... Succes lui, maak er een groene week van. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kiloKilokiller regeltjes* Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week.* Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan.* Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag....* Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 22 augustus 2021 bewerkt door Yvonne lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) 87 kg, nu drie weken vakantie, het zal mij benieuwen, of het meer of minder zal worden, maar drinken doe ik iig niet, 28 augustus 2021 bewerkt door brazer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 87.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2021 69.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden