Bob Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 (bewerkt) 10 uur geleden zei renaldo61: Ik ga mijn wensgewicht toch moeten bijstellen. Iemand een idee wat haalbaar of wenselijk zou zijn? Je bent toch in behandeling bij een diëtist of diëtiste? Bespreek het daarmee, zou ik zeggen. 27 december 2025 bewerkt door Bob
Lonster1 Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Ja laat het aan een deskundige over. Wat voor mij haalbaar en wenselijk was, is een gewicht bereiken dat ik eerder ook had en waar ik me lekker bij voelde. Sindsdien ook geen last meer gehad van mijn knieën na lange wandelingen. En ik kon mijn oude broeken en truien weer dragen. Afgelopen weken teveel gegeten en gesnoept, tijd om weer een beetje te matigen. Minder koolhydraten en meer stevige soep en salades. Maja reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 (bewerkt) 84☺️ werk aan de winkel. Emotie-eten na herseninfarct is vrijbrief geweest voor eten zonder grenzen. Daar gaat na oudjaar een grens op. Nu is er meer rust. Dus, schop onder mijn kont en op naar een passend gewicht! 28 december 2025 bewerkt door Maja lady jane reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 75,9 kom net nuchter bij een Mega Rave Millennium Edition vandaan... Van Assen naar Rotterdam gereden en weer terug.. Snel slapen
Yvonne Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 Goedemorgen, De laatste Kilokiller van het jaar alweer. En leuk: @renaldo61 is Topper van de week. Wat betreft het bijstellen van jouw streefgewicht: ik zou jou ook aanraden kleinere stappen te maken daarin: bijvoorbeeld vijf kilo minder als streef, heb je dat gehaald dan weer 5 kilo... enzovoort... En natuurlijk in overleg met jou diëtist. Maar nogmaals: deze week ben de Topper!!! Lieve mensen, maak er een mooie week van, hoe dan ook... succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename (boven streefgewicht) Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 1 uur geleden zei Yvonne: En leuk: @renaldo61 is Topper van de week. Wat betreft het bijstellen van jouw streefgewicht: ik zou jou ook aanraden kleinere stappen te maken daarin: bijvoorbeeld vijf kilo minder als streef, heb je dat gehaald dan weer 5 kilo... Ik hou het voorlopig persoonlijk op een streefgewicht van 20 kg minder, ik ga zeer tevreden zijn als ik dit op een jaar haal. Of op woensdag 16 dec 2026. Maar ik ga zeker nog overleggen met de diëtist en arts. Dank U. Op maandag 12 jan zie ik mijn psychiater weer. Ik hoop haar dan een voorlopig goed resultaat kunnen mee te delen. Ze heeft me van de alchohol af geholpen, ze helpt me met veel problemen en ze heeft me kunnen motiveren om gewicht te verliezen. Lonster1 en karin123 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 14 minuten geleden zei Fonny: streefgewicht 59.9🥳 Profociat Fonny reageerde hierop 1
Emmy Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 81,5 Alle oliebollen op en gisteren de laatste kliekjes gegeten. Tijd om weer normaal te eten. Hoop de komende maanden toch wel wat af te vallen.
Yvonne Geplaatst gisteren om 09:04 Rapport Geplaatst gisteren om 09:04 Goedemorgen, Een nieuw jaar, een nieuwe maand, nieuwe kansen.... En dan is @rapilos de eerste Topper van dit Jaar, van deze Week... mooi! Awel, we gaan er vol goede moed tegenaan, dit jaar gaat het lukken, zeker weten.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename (boven streefgewicht) Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... rapilos reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 09:10 Rapport Geplaatst gisteren om 09:10 Vrijdag had ik veel zin om te eten dus geen goed resultaat gisteren, vandaag voel ik me weer beter als gisteren, dus eet ik weer met volle goesting.
Lonster1 Geplaatst gisteren om 09:58 Rapport Geplaatst gisteren om 09:58 En dus geen goed resultaat morgen. Ik heb ook steeds veel trek, drink daarom extra veel thee. Dat vult de maag ook wat.
erik Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Vanaf stopdatum drinken 15-09-2024 afgevallen van 103 naar 93 en volgens vet% weegschaal 8 kilo spieren en vet% van 35 naar 24 nu. 93kg 04-01-2026 doel 01-02-2026 90kg Ik hoef niet perse in de lijst. Ik volg deze draad wel en lees en doe wel mee. 17 uur geleden bewerkt door erik
erik Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Lonster1: ........ drink daarom extra veel thee. Dat vult de maag ook wat. Yerba Mate thee is een thee dat mijn eetlust wat verminderd. Het is wel een thee met iets meer caffeine dan gewone thee. Ik drink het overdag vaak. Is het meest onschuldige afval hulpmiddel dat ik ken. Wel wat bitter. Ik doe een zoetje in een pot thee. Ik koop het als losse thee en doe het in een thee ei. Let op de rokerig smakende soorten zijn niet zo gezond om dezelfde reden dat rooksmaak in worst en vis ook niet zo gezond is. En ik vind die rokerige niet lekker. 17 uur geleden bewerkt door erik
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat is toevallig de thee die ik ook drink. Ik denk zonder de rokerige smaak ook. 100% plant, staat er op de verpakking. Maar dat zegt dan weer niets over de verwerking natuurlijk. Ik houd wel van de wat bittere smaak. Kruidenthee moet je op den duur ook weer afwisselen met andere. Ik stap daarna over op tulsi, of holy basil. lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op 28-12-2025 om 10:41 zei renaldo61: Op maandag 12 jan zie ik mijn psychiater weer. Ik hoop haar dan een voorlopig goed resultaat kunnen mee te delen. Wat is een goed resultaat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden