Bob Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei renaldo61: Ik ga mijn wensgewicht toch moeten bijstellen. Iemand een idee wat haalbaar of wenselijk zou zijn? Je bent toch in behandeling bij een diëtist of diëtiste? Bespreek het daarmee, zou ik zeggen. 5 uur geleden bewerkt door Bob
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ja laat het aan een deskundige over. Wat voor mij haalbaar en wenselijk was, is een gewicht bereiken dat ik eerder ook had en waar ik me lekker bij voelde. Sindsdien ook geen last meer gehad van mijn knieën na lange wandelingen. En ik kon mijn oude broeken en truien weer dragen. Afgelopen weken teveel gegeten en gesnoept, tijd om weer een beetje te matigen. Minder koolhydraten en meer stevige soep en salades. Maja reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 84☺️ werk aan de winkel. Emotie-eten na herseninfarct in mei en ander gerommel in hoofd vastgesteld op ct en mri heeft vrijbrief gegeven voor eten zonder grenzen. Daar gaat na oudjaar een grens op. Nu is er meer rust in het hoofd. Volgende mri is pas eind mei. Dus, schop onder mijn kont en op naar een passend gewicht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden