Yvonne Geplaatst 13 oktober Rapport Share Geplaatst 13 oktober Goedemorgen, Hieronder het welbekende lijstje met de ups en de downs... En dit keer is @rapilos degene die het meest naar beneden is gegleden, mooi weer! @Wendy75 welkom hier. En ja, dan hebben we weer een kleine week om wat dichter bij ons doel te komen. Succes Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 18 oktober Rapport Share Geplaatst 18 oktober Hi Yvonne, Morgen ben ik niet in de gelegenheid te schrijven dus vandaar dat ik het nu even doorgeef. Vanochtend was ik 70.4 Wat gaat er veel vanaf als je niet drinkt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 109 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 61.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 57.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 77,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 103,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 68,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 65.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 110,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 19 oktober Rapport Share Geplaatst 19 oktober 66,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober (bewerkt) Goedemorgen, Alweer zondag, tabelletjesdag @Maja is met recht Topper van de week,met @Fonny, @Claudius en @Wendy75 op de hielen.... mooi luitjes. En dan hebben we natuurlijk weer een hele week om.......vul zelf maar in. Succes luitjes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... 20 oktober bewerkt door Yvonne letter vergeten Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober O ik dacht dat ik met mijn 1 kilo zeker winnaar zou worden. Bravo @Maja en @Freekie en @Wendy75 Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober (bewerkt) Te laat, ik zit op 110. Ben aan het leren en dan meer koolhydraten nodig 😇 20 oktober bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 25 oktober Rapport Share Geplaatst 25 oktober Ik geef m alvast weer door. Ben een lang weekend weg. Ik blijf op 70.4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 108,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 62.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 56.9 (afgevallen door getrokken verstandskies) karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 67,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 66.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 77,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 66,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 111,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 74 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober 105 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden