Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 105,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 116,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen geduldigen, Veel te laat, mijn welgemeende excuses, maar hier dan toch de resultaten van de afgelopen week. Bob is met recht Topper van de week, heeft de draad weer mooi opgepakt. En verder... heul veul herfstkleurtjes zullen we maar zeggen. Artemis, ik heb jouw gewicht van de week daarvoor bijgewerkt, komt er geen verdere reactie meer dan haal ik jou komende week van de lijst af. Mooi dat je tevreden bent met de huidige situatie! Nog een paar dagen om alles weer groen te laten kleuren... We gaan er weer tegenaan.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. Artemis, nancy en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Op 16-10-2021 om 10:55 zei Artemis: @Yvonne wil je mij van de lijst halen? dank voor het bijhouden ik blijf stabiel tussen rond de 61 en daar ben ik wel tevreden mee. Intermittend fasten heeft dit na bijna 1 jaar tot resultaat dus dan klopt het iedereen veel succes met behalen van je doel ik mag er wel af volgende keer @Yvonne dank je voor het bijhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 88.0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 79,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 59.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 87,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 90,6 Veel uit eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 93,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 102 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 115,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 70.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 67,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 59,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Ik zie nu pas dat ik helemaal niet ben toegekomen aan het maken van een tabel afgelopen weekend. Ik schaam mij. Maar dan nu alsnog mensen. Hieronder vind je de gegevens van afgelopen week. En wéér is Bob Topper van de Week, Top!!! Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 88.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 79,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 70.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 91.2 Ben het even helemaal kwijt…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 116,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 93,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 96,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden